Bivirkninger

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Er det noen andre som reagerer på medisinene med kvalme? Dette er mitt 6 fryseforsøk men jeg har aldri blitt så kvalm at jeg har kastet opp tidligere.. Var på ul i dag, hadde fin hinne og skal ha innsetting på onsdag i neste uke. Håper bare ikke dette blir værre nå. [:'(]

Ja, det er progynova, i tillegg bruker jeg metformin og predniselon, alle tre har kvalme som bivirkning. Herrlig forsmak på svangerskapets gleder [;)]. Jeg skal gå på dem i 13 uker til (for jeg skal selvfølgelig bli gravid). Har du vært kvalm hele perioden, eller bare i starten. Er så rart at ikke jeg har blitt så dårlig tidligere. Men det er første gang jeg ikke er sykemeldt i forsøksperioden og har to barn i tillegg, mulig det har en sammenheng [8|]

Ja, det er vel noe i det. Jeg har brukt det i ni dager til nå. Har ikke så lyst til å sykemelde meg kjenner jeg. Føler at alle forventer en forklaring og det vil jeg ikke gi dem. Ved innsetting neste uke skal jeg antagelig være hjemme fra jobb samme dag og dagen etter. Hvis jeg fortsetter å kaste opp stiller selvfølgelig saken seg anderledes, da vil antagelig alle tro at jeg er gravid, da er det bedre å være hjemme.... Når har du innsetting?

Det blir spennende!

Jeg har ikke jobbet der jeg er nå i så lang tid så det er bare et pr stykker som vet at vi har ivf barn. Det er ingen som vet at vi har lyst på nr tre så jeg forsøker å la være å si noe så lenge som mulig. Tenk om vi kunne være så heldige å få klaff på første frys, vi har ikke så mange å gå på, og jeg vet ikke om vi kommer til å kjøpe forsøk privat. Det er uansett bonus det her, vi har tross alt to herlige små.

Back
Topp