Bivirkninger ved vaksine

Snakker vi om to i låret og en i munnen?

Han ble sutrete sist han fikk rotavirusvaksinen. Nå sov han i tillegg masse. Og måtte bæres konstant. Så har snudd døgnet fullstendig allemann i huset.

Snakker vi om to i låret og en i munnen?

Han ble sutrete sist han fikk rotavirusvaksinen. Nå sov han i tillegg masse. Og måtte bæres konstant. Så har snudd døgnet fullstendig allemann i huset.
Ja, de tre ja :)

Oi, håper dere får snudd tilbake :)

Ja, de tre ja :)

Oi, håper dere får snudd tilbake :)

Har tatt igjen en time, sovna kl 3, baby altså, ikke jeg...

En annen bivirkning var dårlig matlyst, men kom seg heldigvis etter to dager for jeg fikk tette melkeganger visst...

Har tatt igjen en time, sovna kl 3, baby altså, ikke jeg...

En annen bivirkning var dårlig matlyst, men kom seg heldigvis etter to dager for jeg fikk tette melkeganger visst...
Uff, slitsomt :/ er det ok nå? Fikk du ordna det selv?

Spiser bra her, våkner hver time.. Snork :P

Uff, slitsomt :/ er det ok nå? Fikk du ordna det selv?

Spiser bra her, våkner hver time.. Snork :P

Ja begynner få god dreis på å åpne dem nå :p er fjerde gang det skjer. Når han ikke tømmer brystet pleier jeg kjenne over om det er noen kuler. Så de tre siste gangene har jeg oppdaget det tidlig. Nå spiser han bra igjen så fikk åpna opp med hans hjelp :)

Virket litt utilpass og var sutrete når han var hos meg. Var roligere på pappaen sitt fang.

Ja begynner få god dreis på å åpne dem nå :p er fjerde gang det skjer. Når han ikke tømmer brystet pleier jeg kjenne over om det er noen kuler. Så de tre siste gangene har jeg oppdaget det tidlig. Nå spiser han bra igjen så fikk åpna opp med hans hjelp :)
Så bra :) blitt ekspert du nå ;)

Ingen feber i natt :) so får sjå kor dagen blir.kor de he gått me dokke?
Våkna som vanlig også?
Sovna ca 21.30 og våkna med feber 23.30 :( fikk paracet. Har vært våken hver time etter det :/ men hører hn strever med magen og det gjorde han natta før også, så det skyldes kanskje ikke vaksinen.. Stuptrøtt nå ;)

Våkna som vanlig også?
Sovna ca 21.30 og våkna med feber 23.30 :( fikk paracet. Har vært våken hver time etter det :/ men hører hn strever med magen og det gjorde han natta før også, så det skyldes kanskje ikke vaksinen.. Stuptrøtt nå ;)
Jepp..alt som vanlig.ser ut som eg kansje er heldig :) men bank i bordet.kansje vi får det ikveld.
Du får prøve å få sej litt søvn på dagen no da når han sover :)

Har tatt i dag og så langt ikke noe feber. Men utilpass baby som gråter mye mer enn vanlig.. fikk beskjed om å gi paracet om feberen ble på 38.5 eller høyere.

Back
Topp