Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han fikk sprøytene kl 12.30 i dag og foreløpig er han bare trøtt. Men det kan skyldes at vi sov lite i natt ogsåHer fikk han ikke bivirkninger før på kvelden på vaksinedagen. Lett feber (38) og utilpass. Vi fikk beskjed om å gi paracet hvis han fikk feber eller viste tegn til ubehag, så det gjorde vi. Da roet han seg og sov godt.
Så deiligTok den idag å he ikkje merka noke forskjell.han la sej til vanlig tid å søv godt no![]()
Trenger ikke detHan fikk sprøytene kl 12.30 i dag og foreløpig er han bare trøtt. Men det kan skyldes at vi sov lite i natt ogsålurer på om jeg skal måle feber selv om han ikke er varm.. Og om jeg bør gjøre det samme i natt?
Nei,han våkner kvar 3. Time for mat..mn hadde han sove hadde ej ikkje vekt han helder.på ho elste døtra mi ho reagerte ikkje før dagen etter med feber åmellomste merka eg ingenting på.so krysser fingrane for att vi slepp unda med han ogSå deiligbruker h*n å våkne på natten? Hvis ikke, kommer du til å vekke for å sjekke temp?
Så braTrenger ikke detmi var også fryktelig trøtt etterpå, og sov massemasse i over ett døgn etterpå
Ingen feber og ingen plager
![]()
Stakkar magetassenIkke noe feber her, men en time med mageknip/skriking på ettermiddagen og var litt survete/ekstra trøtt hele kvelden![]()
Våkner 3-4 ganger pr natt her også, så da tenker jeg jeg bare kjenner om han er varm.Nei,han våkner kvar 3. Time for mat..mn hadde han sove hadde ej ikkje vekt han helder.på ho elste døtra mi ho reagerte ikkje før dagen etter med feber åmellomste merka eg ingenting på.so krysser fingrane for att vi slepp unda med han og
JaSå bra![]()
håper på det samme
![]()
Ja, HS sa at om han skulle få feber, så er han jo ikke sykJaog om det blir litt feber så gjør jo det ingenting om de ikke er plaget heller da
og om de plages så er det bare å se om paracet hjelper
og selvsagt masse masse kos og kjærlighet<3 hehe
Ja, han våkner nok hvis det er noeHan våkner nok selv om han får feber og blir uvel!
Krysser fingrer for at det ikke blir noe![]()
Vi hadde magevondt og ubehag hele helgen! Bedre nå og sover godt igjen!
Nei ikke santJa, HS sa at om han skulle få feber, så er han jo ikke sykikke noe farlig
har paracet mikstur klar på badet
amma han i søvn og håper på noen timer i strekk nå
![]()