Bivirkninger ved vaksine

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Noen som vet når eventuelle bivirkninger på vaksinene de får på 3 mnd kontrollen dukker opp?

Her fikk han ikke bivirkninger før på kvelden på vaksinedagen. Lett feber (38) og utilpass. Vi fikk beskjed om å gi paracet hvis han fikk feber eller viste tegn til ubehag, så det gjorde vi. Da roet han seg og sov godt.

Her fikk han ikke bivirkninger før på kvelden på vaksinedagen. Lett feber (38) og utilpass. Vi fikk beskjed om å gi paracet hvis han fikk feber eller viste tegn til ubehag, så det gjorde vi. Da roet han seg og sov godt.
Han fikk sprøytene kl 12.30 i dag og foreløpig er han bare trøtt. Men det kan skyldes at vi sov lite i natt også :P lurer på om jeg skal måle feber selv om han ikke er varm.. Og om jeg bør gjøre det samme i natt?

Han fikk sprøytene kl 12.30 i dag og foreløpig er han bare trøtt. Men det kan skyldes at vi sov lite i natt også :P lurer på om jeg skal måle feber selv om han ikke er varm.. Og om jeg bør gjøre det samme i natt?
Trenger ikke det:) mi var også fryktelig trøtt etterpå, og sov massemasse i over ett døgn etterpå:) Ingen feber og ingen plager:)

Ikke noe feber her, men en time med mageknip/skriking på ettermiddagen og var litt survete/ekstra trøtt hele kvelden :)

Så deilig :) bruker h*n å våkne på natten? Hvis ikke, kommer du til å vekke for å sjekke temp?
Nei,han våkner kvar 3. Time for mat..mn hadde han sove hadde ej ikkje vekt han helder.på ho elste døtra mi ho reagerte ikkje før dagen etter med feber åmellomste merka eg ingenting på.so krysser fingrane for att vi slepp unda med han og

Nei,han våkner kvar 3. Time for mat..mn hadde han sove hadde ej ikkje vekt han helder.på ho elste døtra mi ho reagerte ikkje før dagen etter med feber åmellomste merka eg ingenting på.so krysser fingrane for att vi slepp unda med han og
Våkner 3-4 ganger pr natt her også, så da tenker jeg jeg bare kjenner om han er varm.
Lykke til i natt :)

Målte 37,6 nå ved kveldsstellet, så da får jeg bare se om den stiger ila natta :)

Han våkner nok selv om han får feber og blir uvel!
Krysser fingrer for at det ikke blir noe ;)
Vi hadde magevondt og ubehag hele helgen! Bedre nå og sover godt igjen!

Ja:) og om det blir litt feber så gjør jo det ingenting om de ikke er plaget heller da:) og om de plages så er det bare å se om paracet hjelper:) og selvsagt masse masse kos og kjærlighet<3 hehe
Ja, HS sa at om han skulle få feber, så er han jo ikke syk :) ikke noe farlig :) har paracet mikstur klar på badet :P amma han i søvn og håper på noen timer i strekk nå :D

Han våkner nok selv om han får feber og blir uvel!
Krysser fingrer for at det ikke blir noe ;)
Vi hadde magevondt og ubehag hele helgen! Bedre nå og sover godt igjen!
Ja, han våkner nok hvis det er noe :) og uansett skal han jo ha mat flere ganger i natt :D

Stakkars dere da :( magevondt er ikke noe særlig :(

Fikk samme dag og dagen etter. Ikke feber. Men urolighet og 0 nattesøvn. Samt diaré.

Han ble veldig trøtt så han sov nesten hele dagen utenom når han skulle ha mat, merket ikke noe annet på han og sov natten som han pleier :-)

Back
Topp