Bivirkninger ved bruk av Lutinus?

MrsMeoh

Gift med forumet
Ja damer - erfaringer? :P

Har hatt mye vondt siden uttak, men kjenner lite av lutinusen i grunn... øøørelitt ømme boobs, thats it..!
Har reagert med å bli myyye trøtt når jeg har brukt utrogestan - fatter ikke at to piller som begge inneholder 100mg progesteron an være SÅ forskjellige i bivirkningene! Utrogestan er det jo varseltrekant på også, men det har ikke lutinusen...

Jeg brukte lutinus og var utrolig dårlig i 5-6 dager etter innsetting. Om det var kun lutinus eller en blanding av en smule overstimulering og lutinus vet jeg ikke. Men jeg var oppblåst i magen, hadde oppkast, press oppimot mellomgulvet, og ømme pupper. Har ikke brukt noe annet så har ikke noe å sammenligne med. God bedring til deg

KVALM.NO!! Er i dag på rugedag 10. Har hatt veldig ømme pupper helt til i går kveld. Kvalm fra ettermiddagen og til jeg har lagt meg. Føler meg ellers sliten og som om jeg har mye væske i kroppen. Om det er Lutinusen eller latskap er uvisst :p Har hatt fri fra jobb siden 25/11, første arbeidsdag i dag.

Takk dere :)

Kjenner boobsa blir ømmere, og jeg er litt mer trøtt nå enn hva jeg var tidligere. Kan være både av at jeg er generelt sliten også det da - så det jeg vet jeg kjenner, det er boobsa :P

Får vel bare gå tilbake til å tvine tommeltotter da :D

Lite bivirkninger faktisk, litt ømme boops, bitte litte grann trøtt, men mye mye mindre enn ved nesespray og sprøyter... Ellers så er jeg ille godissjuk da... Mer enn vanlig ;)

Back
Topp