Bivirkninger på 6ukers vaksinen?

Er jo veldig bra om man slipper bivirkninger :) spent på neste runde jeg når det et flere vaksiner som skal tas...
Når merka du reaksjonen på vaksina? Nå er det gått 1.5 døgn og alt jeg har merka er hyppige amminger i natt og endel bæsjebleier idag. Men det kan jo være tilfeldig også da ;)

Når merka du reaksjonen på vaksina? Nå er det gått 1.5 døgn og alt jeg har merka er hyppige amminger i natt og endel bæsjebleier idag. Men det kan jo være tilfeldig også da ;)

Han tok vaksinen på formiddagen og ble urolig på kvelden samme dag. Spiste heller ikke noe særlig allerede samme kveld... Kan godt være at det er bivirkninger, men vil tro han ikke får noe mer når det ikke har kommet til nå :) vi hadde mye besøk den samme kvelden så jeg var litt usikker på om det var vaksinen, men det fortsatte i to dager etterpå før han roet seg, begynte å spise ordentlig og var mer fornøyd igjen :)

Vi hadde ulike bivirkninger fra dag til dag. Veldig trøtt dagen etter, etter det ble det gulp/ oppkast, urolighet, lite søvn, vondt i magen og sånn, det varte vel en uke kanskje. Vi lå konstant mage mot mage husker jeg :-)

Lillemor fikk vaksinen på mandag. Igår bar hun veldig trøtt og sov mye men spiste bra. I natt starten hun å være urolig og gulper etter hvert eneste måltid noe hun ikke gjør til vanlig. Hun er også veldig trøtt men sliter med å sove. Sover kun hvis jeg bærer henne... Håper det går over snart. Kjenner jeg gruer meg til neste vaksine :(

Vi hadde ulike bivirkninger fra dag til dag. Veldig trøtt dagen etter, etter det ble det gulp/ oppkast, urolighet, lite søvn, vondt i magen og sånn, det varte vel en uke kanskje. Vi lå konstant mage mot mage husker jeg :-)
Litt ulikt fra dag til dag her også. Idag har han hatt neongrønne bæsjebleier med masse slim i og vært veldig urolig. Håper han er bedre i morgen!

Her var Lillemor litt mer trøtt enn vanlig samme dag som vaksina og har gulpa litt mer etter. Har vært bortskjemt med tuppa som omtrent ikke gulpa og hvertfall ikke var noe plaget så nå har jeg måttet være flink til å få opp tapene etter måltidene!

Reagerte ikke så veldig mye.
Litt ekstra trøtt + litt vondt i magen j 2 dager. Ellers ingen ekstra plager :)

Den dagen ho fikk vaksina var ho sutrete og hadde vondt i magen. (Fikk den på onsdag). Dagen etter var ho også noe sutrete. Fredag og i dag har ho sovd en del og vært løs i magen. Litt slimete avføring.

6 dager siden han fikk den. Har de siste 4-5 dagene hatt grønn og slimete avføring. Håper det gir seg snart.

Back
Topp