Bivirkninger letrozol!

Cleopatra2018

Flørter med forumet
Hei!

Jeg skal starte med letrozol idag, sitter å leser lille info brevet i pakningen og jeg må innrømme å si at jeg blir skremt av de mulige bivirkningene som står der. På vanlige bivirkninger så står det " muskelsmerter, diaré, økt blodtrykk, håravfall, hevelser i armer og bein, brystsmerter,depresjon.

Jeg blir jo helt skremt, jeg som har gledet meg til å begynne med den og så frem til det :( nå får jeg angst av å begynne med den.

Er det virkelig så ille? noen som har erfaring som kan dele deres opplevelser?
 
Til sammenlikning så putter jo folk dette her i kroppen uten å tenke spesielt over det, så letrozol virker ikke så ille :) du er bare en av få som leser pakningsvedlegg, jeg gjør også det :hilarious:

Screenshot_20181119-230929_Felleskatalogen.jpg


Screenshot_20181119-231026_Felleskatalogen.jpg


Tenker som så at hva gjør jeg vel ikke for å få baby
 
Til sammenlikning så putter jo folk dette her i kroppen uten å tenke spesielt over det, så letrozol virker ikke så ille :) du er bare en av få som leser pakningsvedlegg, jeg gjør også det :hilarious:

Vis vedlegget 281006

Vis vedlegget 281007

Tenker som så at hva gjør jeg vel ikke for å få baby

Ja nå skulle jeg ønske jeg ikke gjorde det :hilarious: men største ønsket er jo å bli gravid nå, så litt må må man tåle. Premien er verdt det :happy: Pillen er inntatt nå ;)
 
Ingen bivirkninger annet enn sterkere el-smerter. Gikk på dobbel dose i til sammen 3 mnd og en mnd med enkel dose :)
 
Back
Topp