Bivirkninger av vaksina eller...

Febbis

Gift med forumet
Fler som har fått "influensa" av vaksinen??

Eller har jeg hatt så utrolig uflaks at vi har blitt smittet rett før vi fikk vaksinen?
Både jeg og lillemann er snydens forkjøla, og har fått feber nå ikveld. Tok vaksina på torsdag...
[&o]

søskenbarnet mitt tok vaksinen på onsdag og våkna natt til lørdag med skikkelig høy feber og feberfantasier... men er bra igjen nå...

Flere inne på desemberforumet som har fått lette influensasymptomer av vaksinen. Det betyr visstnok at den fungerer ekstra bra.

Gutten vår fikk vaksinen fredag morgen. Hadde vondt i armen fredag kveld - men det var alt. Var helt som normalt på lørdag igjen. Tror ikke det er vanlig å få influensa av vaksinen...ettersom jeg har hørt[8|]

Jeg fikk influensa av vaksinen, hadde det i nesten 2 døgn.. Feber og voooondt i kroppen!

Først hørte jeg at man IKKE fikk symptomer fordi det ikke er en "levende" vaksine. Slik den vanlige influensa sprøyta er.

Nei, jeg aner ikke. Men ringer legevakta jeg,tror jeg...

ORIGINAL: Labambie

Jeg skal la være å svare.. [;)]

Hvorfor?

Man kan ikke bli forkjøla av vaksina, nei. Fordi viruset i vaksina ikke er levende. Men noen av bivirkningene kan være influensalignende symptomer.

Så du KAN jo ha vært maks uheldig å blitt smitta av "noe" da.. [8D] Tar jo 2-3 uker før vaksina har full effekt.

Back
Topp