Bivirkninger av SI vaksine en uke etter?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Vet at fra jeg var liten og var gjennom vaksinasjonsprogrammet ble jeg gjerne syk ca. en uke etter vaksine.

Etter SI vaksina merket jeg kun ømhet i armen.
Men i dag en uke etter var jeg kvalm på mårran.. Nøs no veldig i går kveld... og når man nyser mye blir man jo litt snørrete ettersom man får mye fuktighet oppi nesa. Og nysi litt i dag også... og er kanskje ikke helt i 100... men ikke syk liksom.

Noen andre som har merket noe en ukes tid etter vaksina?
Har ikke vært i nærheten av noen jeg kan ha blitt smittet av.

dytte..... 

ORIGINAL: Kal-El

Blir du værre og værre eller er det stabilt?

Merker ikke noe mer liksom. Jeg er "der" hvor man kjenner at nå kan det hende at influensaen kommer.... eller at man klarer å holde den unna om man får i seg nok c-vitaminer. Var sånn for 2-3 uker siden også... men da var sambo sjuk og jeg klarte meg med c-vitaminer og det gikk over. Krysser fingre for at det bare går over. Vil ikke utsette fødsel noe mer nå......

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Kal-El

Blir du værre og værre eller er det stabilt?

Merker ikke noe mer liksom. Jeg er "der" hvor man kjenner at nå kan det hende at influensaen kommer.... eller at man klarer å holde den unna om man får i seg nok c-vitaminer. Var sånn for 2-3 uker siden også... men da var sambo sjuk og jeg klarte meg med c-vitaminer og det gikk over. Krysser fingre for at det bare går over. Vil ikke utsette fødsel noe mer nå......

Høres ut som bivirkning på vaksinen, dvs. ikke bivirkning, men virkning (at immunsystemet setter i gang). Det kan fint skje inntil 2 uker etter vaksinen.
Enten det, eller så har du nå nettopp fått H1N1, men opplever den bare svakt ettersom du har fått vaksine for en uke siden som da har rukket å gi deg ganske godt med antistoffer i løpet av den uken.

Så lenge det ikke blir spontant værre ville jeg neppe vært bekymret.

Jeg merka slike symptomer dagen etter jeg tok vaksina...er 4 dager etter nå. Gikk fort over hos meg, men kan jo kanskje komme tilbake.

Back
Topp