bivirkninger av puregon

babyT

Forumet er livet
Har dere hatt noen bivirkninger, bortsett fra oppblåsthet pga voksende follikler?

Jeg har blitt kvalm av puregon. Men det kom ikke før etter jeg hadde gått på det en stund... I tillegg til oppblåsthet og skikkelig eggløsningssmerter...

Skal på Ul nå kl 11....Er så spent!!![:D][:D][:D]

Lykke til på UL idag po! Da får du kanskje vite når det blir uttak? Spennende! Så håper jeg du kommer inn hit og oppdaterer oss etterpå [:)]

Takk!! Tror jeg får vite det ja...Har skikkelig vondt i magen for jeg er så spent..
Skal oppdatere dere jeg[:D]

jeg blir litt mere sliten av puregonen enn hva jeg blir på sprayen[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

jeg blir litt mere sliten av puregonen enn hva jeg blir på sprayen[:)]

Hvor raskt kjente du det? Jeg føler meg "helt kake" idag, men så var jo gårsdagen travel, og det tok tid før jeg sovna igår. Idag morges var jeg hos fysioterapeuten og hun drev å trykket på ribbensleddene mine. Ble skikkelig svimmel, så måtte ligge litt etterpå. Etterhvert gikk svimmelheten over, men da følte jeg meg bare uendelig sliten etterpå. Skulle egentlig vært på korøving nå, men orker ikke. Hodet verker og jeg er stuptrøtt. Men kan vel ikke være puregon som gjør dette allerede etter 1. injeksjon? (har akkurat tatt 2. injekson, så den har nok ikke begynt å virke helt enda).

Jeg gikk opp 2 kilo, og de har jeg gått ned nå, så de 2 kiloene forsvant ikke med egguttaket. Men de forsvant med diareen min nå tenker jeg, og litt småkvalme og tror litt økt forbrenning, høres iallefall slik ut somler litt i magen min i ny og ne.

Hei, jeg er nå på sprøytedag 10 på Puregon (250ie). Har vært skikkelig oppblåst i magen. Det stikker mye i egglederne. Det er skikkelig ubehagelig. Har måttet slippe ut beltet på buksa et par hakk [;)] Har også litt treg mage og blir fort sliten. Var på UL i dag. Skal på ny på mandag. Blir sannsynligvis uttak onsdag el.torsdag.

Back
Topp