Bivirkninger av ovitrelle?

*Lillemas*

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg tok ovitrelle for akkurat en uke siden i dag, inseminasjon for 5 dager siden... kan det være ovitrellen som gir meg sinnsykt ømme pupper ...! Eller kan man håpe at det kan være noe annet ...! hadde dere bivirkninger lenge etterpå?

Går du på noe annet da? Lutinus eller noe? Hvis det er bivirkninger etter Ovitrelle så skulle man tro at de hadde dukket opp før nå. Så kanskje er det noe annet.. ;) Krysser fingrene for det!

Neida går ikke på noe annet. Kun tatt ovitrelle før inseminasjonen :)

Disse dagene før man er sikker på at ovitrellen er ute og man kan begynne å teSte på ordentlig er så laaange . *utålmodig frøken her ja*

Hei.
Jeg tok ovitrelle for akkurat en uke siden i dag, inseminasjon for 5 dager siden... kan det være ovitrellen som gir meg sinnsykt ømme pupper ...! Eller kan man håpe at det kan være noe annet ...! hadde dere bivirkninger lenge etterpå?
Spennande! Eg tok ovitrelle i går og skal ha mitt andre inseminasjonsforsøk på barn nr. 2 i morgon... Nervøs og spent! Denne prøvinga tar veldig på... Er dette ditt første inseminasjonsforsøk? Eg tok Lutinus i lutealfasen forrige runde og fekk massevis av symptom av den, så vanskeleg å sei kva som er kva dessverre. Kryssar fingrane for oss begge!!!!

Så spennende, masse lykke til
Ja første forsøk her, og 10 år siden jeg var gravid sist, så husker ikke helt hvordan jeg hadde det da kjenner jeg leter skikkelig etter små tegn hele tiden...

krysser fingrene for deg, og håper det klaffer for oss begge❤️

Back
Topp