Bivirkninger av nesesprayen?

Lbo83

Forelsket i forumet
Hvilke bivirkninger har dere fått av nesesprayen?
Starter opp 22.desember...Så på ultralyd den 15.januar, er det mange av dere som startet med egguttak rett etter det eller er det vanlig at man må gå litt lengre på medisiner etter første ultralyd? Håper dere skjønte hva jeg mente nå...hehe[:)]

Jeg har fått bivirkninger som litt hodepine, litt hetetokter og irritabilitet og er sliten og trøtt! MEN,,,har skjønt at bivirkningene varierer veldig fra person til person[:)]. Så får håpe at du ikke får så mye av det!!

Den første ul er for å se om du er skikkelig nedregulert og er klar for å begynne med sprøyter[:)]. Vet ikke hvor lenge det er vanlig å gå på sprøyter, men det varierer litt. Etter at du har gått på sprøyter en tid må du inn igjen for å se hvordan det går med eggmodningen! Hvor mange ul u.s du må på før uttak spørs litt på hvor bra det går med eggmodningen!
Er ihvertfall slik jeg har skjønt det er!!
Er på første icsi forsøk så er ikke helt sikker men! Håper du fikk svar på det du lurte på[:)]!

Lykke til med oppstart av spray[:D]

ORIGINAL: lbo

Starter opp 22.desember...Så på ultralyd den 15.januar, er det mange av dere som startet med egguttak rett etter det eller er det vanlig at man må gå litt lengre på medisiner etter første ultralyd? Håper dere skjønte hva jeg mente nå...hehe[:)]

Hei,
Vi har vist samme spraystart:). Min UL da er den 14.januar, og den dagen får en vite hvordan det ligger ann og når en kan ta eggløsnings sprøyten:).
Dette er mitt andre forsøket så jeg trengte bare  ett par dager ekstra med sprøyter og spray siden eggløsnings sprøyte dagen falt på en søndag og uttak tirsdagen. Så jeg hadde god effekt av hormonene, mens denne gangen er det høyere doser noen dager så litt mindre to dager før eggløsnings sprøyten.
Hvor lenge enn skal gå videre etter ul undersøkelsen er vel individuellt.
Kommer ann på effekten.
Uttaks uken min er uke 3.
Hvilken uke er dere satt opp på da?
Spennede at vi starter samtidig. Håper vi lykkes årest 2010[:)]

Håper vi kan følge hverandre...

ORIGINAL: IVFProver84

Hei,
Vi har vist samme spraystart:). Min UL da er den 14.januar, og den dagen får en vite hvordan det ligger ann og når en kan ta eggløsnings sprøyten:).
Dette er mitt andre forsøket så jeg trengte bare  ett par dager ekstra med sprøyter og spray siden eggløsnings sprøyte dagen falt på en søndag og uttak tirsdagen. Så jeg hadde god effekt av hormonene, mens denne gangen er det høyere doser noen dager så litt mindre to dager før eggløsnings sprøyten.
Hvor lenge enn skal gå videre etter ul undersøkelsen er vel individuellt.
Kommer ann på effekten.
Uttaks uken min er uke 3.
Hvilken uke er dere satt opp på da?
Spennede at vi starter samtidig. Håper vi lykkes årest 2010[:)]

Håper vi kan følge hverandre...

Når det kommer til bivirkninger hadde jeg hetetokter veldig tidlig av behandlingen. Ellers ingenting annet.

Takk for svar! Greit å vite hva man kan vente seg[:)]

Blir spennende å følge med dere også da IVFProver84! Jeg var på jobb (barnehage) da jeg ringte, så ble litt stresset så vet egentlig bare at jeg starter på spray den 22. des og at det blir ultralyd den 15.jan. og hvis alt så greit ut da ble det uttak den 18.jan...Men det vet vi vel ikke før den 15. Så håper det står litt i papirene som blir sendt ut nå[&:]
Håper virkelig 2010 blir et bra babyår for oss alle!!![:D]

En hel del hodepine, nesten dagen lang[&:] men man kommer seg igjennom[;)]

Lykke til[:D]

hodepinè,trøtt hele døgnet,sint og irritert på alt og alle....MEN,jeg håper det kommer noe godt ut av det etterhvert[:D]

jeg hadde ikke så veldige bivirkninger av nesesprayen - tror jeg da... er jo fire år siden nå så jeg har nesten glemt det. men jeg mener å huske at jeg fikk litt hetetokter.
Men ikke mer enn at det bare var en ubeydelig bagatell.

Takk for svar! Greit å vite hva man kan vente seg[:)]

Blir spennende å følge med dere også da IVFProver84! Jeg var på jobb (barnehage) da jeg ringte, så ble litt stresset så vet egentlig bare at jeg starter på spray den 22. des og at det blir ultralyd den 15.jan. og hvis alt så greit ut da ble det uttak den 18.jan...Men det vet vi vel ikke før den 15. Så håper det står litt i papirene som blir sendt ut nå[&:]
Håper virkelig 2010 blir et bra babyår for oss alle!!![:D]

Ja på papirene står alt.
Hvilke doser du skal ta og hvilke hormonpreparat du skal bruke når du skal stikke deg.
Datoer til forskjellige ting du skal igjennom og dato plass for hvor du selv skal notere.
Resepter følger også med selvsagt:). Ja det KOSTER[&:]
Hvis uttaket er 18.jan så er det hvertfall i samme uke vi skal hehe. Tipper det blir midt i uken på meg siden det var det sist, men det kan jo endre seg.
Kan tenke meg du ble stressa når du ringte og i tillegg var på jobb... Hehe helt oppspilt[:D].
Men nå er du hvertfall mere viten enn du var og nå kan du se fremover til en forhåpentlig vis lykke år[:D].

Klem

Back
Topp