Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også redd for det, men jeg fikk i meg nokEr på dag 8 med synarela, sprayer i hvert nesebor 2 ganger om dagen, men jeg har ikke noe bivirkninger.. Kanskje noe hodepine, men det er lite. Er redd jeg har fått i meg for lite. Er det flere her som ikke fikk bivirkninger av nesesprayen?![]()
Jeg har brukt synarela i 3 omganger og aldri merket særlig til bivirkninger. Eneste sambo kommenterte var at jeg gråt LITT lettere av filmer (dagens underdrivelse, altså...)Er på dag 8 med synarela, sprayer i hvert nesebor 2 ganger om dagen, men jeg har ikke noe bivirkninger.. Kanskje noe hodepine, men det er lite. Er redd jeg har fått i meg for lite. Er det flere her som ikke fikk bivirkninger av nesesprayen?![]()
Skikkelig vimsete. 
Jeg har ikke merket så mye, men har mer migrene som jeg ikke vet om kan skyldes Synarelaen også fikk jeg sopp i underlivet i helgen. Pleier aldri å ha det.. Så mulig det har vært min reaksjon? Ikke godt å si. Er det ikke du som også hører til i Porsgrunn? Jeg har sprayet i 9 dager nå så da er vi ganske likt da.
Har hatt flere runder med den sprayen og jeg får veldig bivirkningerSover MYE, hode pine, hete tokter og ikke minst skikkelig vimsete. Da snakker vi f.eks sette pepsi max'n i krydderhylla, brød i kjøleskapet, melk i fryseren osv. Har også rotet bort hus nøklene når jeg gikk på spray. Låste meg inn, men fatter ikke hvor jeg har lagt nøkkelen. Fortsatt ikke dukket opp og det er snart et år siden.
Skikkelig vimsete.
![]()
Heldiggris, vær glad for at du ikke merker noe duog prøve å ikke bekymre deg.. jeg vet det er kjempevanskelig, men nesa tar nok opp alt den trenger uansett
jeg var redd for at det ikke gikk veien fordi jeg har pollenallergi så måtte passe på å ta det utenom allerginesesprayen, men det gikk bra det også
![]()
Jeg var redd for det samme, men fikk i dag vite at jeg var fint nedregulert. Hadde en skikkelig dårlig magefølelse, men at var fint. Jeg hadde også bare litt hodepine. Som mannen min sa: bivirkninger er virkninger man ikke ønsker skal komme, ikke noe man SKAL ha![]()
Skal på ul 4.mars. Beregnet uttak er vel 7.mars. Du da?Okei, ja alle har vel forskjellige reaksjonerjo jeg holder til i porsgrunn og spray dag 10 idag så da er vi veldig likt
når skal du på ultralyd?
![]()
Skal på ul 4.mars. Beregnet uttak er vel 7.mars. Du da?![]()
Jeg fikk mensen igår kveld hvertfallSkal også på ultralyd 4 marsmen her jeg bor
venter bare på å få blødningen, får jeg den så blir det sprøyter fra onsdag
![]()
Jeg fikk mensen igår kveld hvertfallOg begynner med sprøyter neste onsdag jeg også
Bor du langt unna Porsgrunn?