Bivirkninger av Lutinus.

Lilla86

Forumet er livet
Er det noen andre som har blitt veldig sår nedentil av Lutinus? Og hvor lang tid gikk det i så fall før det gikk helt over?

Jeg sluttet med Lutinus for en uke siden, og har blitt mye mindre sår, men har fortsatt litt ubehag, og litt kløe.

Då jag gick på det sist så hade jag obehag på slutet ..dvs då jag skulle föra den in . Det var rett å slett smärtsamt..så när jag slutade ta dom så gick det över nästan direkt ..var aldrig plågad av klöe.

Förde du in dom med den "staven" som följde med eller med fingret?

Kanske du skulle vänta några dagar till , eftersom det verkar som det börjar bli bättre ? Sen ta kontakt med legen

Då jag gick på det sist så hade jag obehag på slutet ..dvs då jag skulle föra den in . Det var rett å slett smärtsamt..så när jag slutade ta dom så gick det över nästan direkt ..var aldrig plågad av klöe.

Förde du in dom med den "staven" som följde med eller med fingret?

Kanske du skulle vänta några dagar till , eftersom det verkar som det börjar bli bättre ? Sen ta kontakt med legen
Takk for svar:-) Jeg syntes også det var vondt å sette dem inn på slutten, og det svei inni der en stund etterpå.

Det klør ikke mye, bare noen ganger etter jeg har vært på do. Håper det gir seg snart!

Jeg er ikke blitt noe sår av den. Jeg er på min 3 uke. Skal gå på lutinus ut uke 12. :)
Så bra! Særlig siden du skal gå på det så lenge:-)

Jeg tror det ble forverret hos meg fordi jeg ikke var hjemme. Dopapiret var som sandpapir, og jeg måtte bruke truseinnlegg dag og natt.

Ska faktiskt ta och fråga nu när jag ska få progesteron stötte om jag kan få den andra sorten..väldig ond biverkning det där :(

Åå så bra du skreiv detta, var faktisk nett på legevakten for og bli sjekka for uvi, den viste ingen utslag heldigvis. Er gravid (uke4+2) så dei ville ha meg opp med ein gong. Men då e da vel kansje lutinusen for forårsaker denna svien hos meg og???

Åå så bra du skreiv detta, var faktisk nett på legevakten for og bli sjekka for uvi, den viste ingen utslag heldigvis. Er gravid (uke4+2) så dei ville ha meg opp med ein gong. Men då e da vel kansje lutinusen for forårsaker denna svien hos meg og???
Det kan godt hende:-)

Svarer selv om jeg ikke har IVF, men går på lutinus :)
Jeg har også en helt utrolig svie og kløe her, må si jeg gleder meg til det er over. Måtte se på pakningsvedlegget og bivirkningene nå ista for å se om dette er normalt, og det var det visst:(
Men kan jeg spørre hvor lenge dere går på lutinus? Kan jammen ikke huske hva legen sa og det står ikke på resepten heller:P

Svarer selv om jeg ikke har IVF, men går på lutinus :)
Jeg har også en helt utrolig svie og kløe her, må si jeg gleder meg til det er over. Måtte se på pakningsvedlegget og bivirkningene nå ista for å se om dette er normalt, og det var det visst:(
Men kan jeg spørre hvor lenge dere går på lutinus? Kan jammen ikke huske hva legen sa og det står ikke på resepten heller:P
Jeg skal gå ut uke 12. Men ikke for medisinsk grunn. Jeg har 6 SA bak meg så for meg blir lutinus en trygghet :)

Back
Topp