Bivirkninger av lutinus?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Har dere oppleved noen bivirkninger ?
Jeg har fått masse kviser. Pleier ikke å ha det ;p kan det være Pga lutinus ? Har brukt lutinus siden torsdag og kvisene har komt siden lørdag haha ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Av Lutinus var det kanskje kun humøret jeg merket noe til, ellers var det veldig greit. Men det kan like mye være at man er i rugeperioden og er litt stressa pga det. Men hold ut, det går fortere enn du tror :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Av Lutinus var det kanskje kun humøret jeg merket noe til, ellers var det veldig greit. Men det kan like mye være at man er i rugeperioden og er litt stressa pga det. Men hold ut, det går fortere enn du tror :)

Ja det kan godt være faktisk ! Rugedag 5 idag. Føler det er en evighet igjen. Gleder meg til å ikke leve i uvisshet lenger :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veldig ømme pupper her :/ Og oppblåst :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

TRØTT!!!

Bivirkning og bivirknige - men puppene er en størrelse større ! Det kan vi like! Hihi! Tror jeg må fortsette på disse uansett hvordan forsøket går .... Hehehe., Neida .... Joda ...:-p

Jeg har en del bivirkninger av Lutinus... Oppblåst, kvalm, trøtt, svimmel og treg mage. Ja ja, sånn går no dagan! ;-)

Synes puppene blir ømmere og ømmere :P Konstant stive brystvorter nesten, litt overfølsomme....

Back
Topp