hemmelignå
Glad i forumet
ORIGINAL: Sweetypie
ORIGINAL: CecilieT
Hadde vondt i ryggen i noen måneder etterpå. Måtte også bruke kateter de første gangene jeg skulle tisse etter fødsel, fordi jeg fortsatt var så bedøvd at jeg ikke kjente noe som helst.
Akkurat det med blærekontroll jo være pga. du har født ikke nødvendigvis epidural. Det tok meg 6 måneder etter fødsel før jeg hadde skikkelig kontroll på det. Merka ikke at jeg tissa, og kunne egentlig ikke si jeg kjente når jeg var ferdig på do, bare at det stoppa å renne av seg selv. Men etter myyye knipeøvelser er jeg nå tilbake til normal [:)]
Ja det kan godt hende at det ikke pga epiduralen. Fikk jo vite at babyen min presset mye på blæren min under fødselen. Jeg drakk utrolig mye under fødselen. Vet ikke om det har noe å si.
Var veldig flink med knipeøvelse rett etter fødselen, men kan ikke si jeg er like flink nå. Hvor langt tid tok deg for deg å komme tilbake til normalen?
ca. 6 måneder [;)] men driver på med knipeøvelser enda, forebyggende for senere graviditet tenker jeg [:)] for var ganske dårlig på kniping under første graviditet, og har ikke lyst å bli sånn som jeg var etter neste fødsel også [8D]