Jenta mi fikk vaksina igår og store deler av dagen idag har hun skriki masse, svetter og skikkelig utilpass! Gjør vondt i mammahjertet noen fler med bivirkninger på baby? Må jo være den drikkevaksina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmm vi fikk beskjed om at hun kunne få feber det første døgnet, og at vi i så tilfelle skulle gi paraset. Men hun fikk heldigvis ingen bivirkninger. Men vi fikk også beskjed om å være ekstra påpasselig med håndvask ved bleieskift fordi vaksina inneholder omgangssyke-bakterier som kan smitte den første uka...
Her varte det ca en uke med det jeg antar er bivirkninger.. reagerte med sjeldnere bæsjebleier enn normalt (0-1 i døgnet) og mye luft (som jeg nevnte tidligere i tråden). Nå er det tilbake til normalt fikk ikke feber.. Fikk heller ikke beskjed om å være spesielt nøye med håndvask?
Hmm, da er det kanskje bivirkninger som henger i enda her også, for mini er mer urolig enn vanlig, kaver og styrer og finner liksom ikke roen. Kjenner det igjen fra før vi startet med Minifom.
Hun fikk ingen reaksjoner heldigvis. Hun fikk 3 vaksiner på 6 ukers kontrollen, så jeg regna egentlig med at det skulle bli en form for reaksjon, men det ble det ikke
3 vaksiner :-O Hvorfor det? Skulle dere ut å reise siden din fikk 3?
Hun er halvt afrikansk, så hun fikk Bcg og Hepatitt B vaksine