Bivirkning 3mnd vaksina

Flo87

Elsker forumet
Noen som vet hvor jeg kan lese hva som er vanlige bivirkniger av 3 mnd vaksinene??
Isak har vært skikkelig urolig i magen i dag. Masse diarelignenede avføring og oppkast... [&:]

Har ikke vært selv ennå.. Så aner ikke. Men fant denne, om det hjelper - http://www.nettdoktor.no/legevakten/fakta/vaksinerbarn.php

frøkna hadde 4 bæsjebleier i går, og en tideeelig i dag.. bæsjer nornalt bare max en gang i uken, tenkte jeg ikke på som bivirkning faktisk.. romlet masse i magen hennes i dag,.

Stakkars liten, ikke godt med oppkast,, klem til han

Dakkars liten. Håpe det går fort over! Er sikkert vaksinen. Tok dere den i dag også?

Tok den i går før treffet. I går var han bare slapp og urolig.. Mens i dag har magen vært litt rar, som nevnt. Leser her at det er vanlig bivirkning.. Heldigvis har han sluppet unna feber da...

Hatt en del ekstra bleier her og, ikke tenkt på det som bivirkning. Fikk vaksine tirsdag. Hadde feber tirsdag og igår, hoster og renner av nesen.., og er generelt sur nett som noe plager...
Hvis alle forteller hvordan deres baby var etter vaksinen kan vi lage liste og være mere klar til 6-mnd vaksina...[:D][:D][:D]

Uff, ikke noe gøy med disse vaksinene for de små. Casper ble veldig uvel, var urolig, fikk feber og hadde det tydelig ubehag den dagen han fikk vaksinen og dagen etter.

I heftet jeg har fått med fra helestasjonen står det at vanlige bivirkninger kan være hevelse/rødhet på stikkstedet, feber, uro, søvnighet og manglende matlyst.

God bedring til Isak[;)]

ORIGINAL: Flo87

Tok den i går før treffet. I går var han bare slapp og urolig.. Mens i dag har magen vært litt rar, som nevnt. Leser her at det er vanlig bivirkning.. Heldigvis har han sluppet unna feber da...

*dask i panna* Jeg er litt glemsk! Det visste jeg jo egentlig hvis jeg bare hadde tenkt meg litt om...

ORIGINAL: *Lindus**

*dask i panna* Jeg er litt glemsk! Det visste jeg jo egentlig hvis jeg bare hadde tenkt meg litt om...

dask i panna fra meg også,hihoh

Kosta meg ikke mange kaloriene å skrive det her for å friske opp hukommelsen din, altså [:D]

Kosta meg ikke mange kaloriene å skrive det her for å friske opp hukommelsen din, altså [:D]

Hihi...alltid kjekt å forbrenne litt kalorier [8D]

men*Lindus**: hvis du fortsetter å daske deg i panna hver gang du glemmer noe, kommer du til å bli skikkelig glemsk:P

ORIGINAL: Turkisdilla

men*Lindus**: hvis du fortsetter å daske deg i panna hver gang du glemmer noe, kommer du til å bli skikkelig glemsk:P

Hehe...fare for det! Kommer til å bli noen dask og endel mindre hjerneceller jah [:D]

emil har ikke hatt det noe greit med vaksina. tror han hadde feber igår å idag, fryktelig varm[&:] å så så urolig.. vi pleier bare å ete en gang om natta, men igår ville han først ikke sove så han måtte sovne i min seng, å han spiste 2 ganger den natta.. han fikk smertestillende igår, å det gjorde susen. men idag igjen har han vært masse urolig, gråter mye, vil bare ete litt for så å hylskrike igjen. kunn drukket kanskje 40-50 ml til hver flaske både igår å idag[:(] huff blir engstelig jeg.. så han har reagert en del på vaksina. viker som det er ømt når jeg kommer borti låra hans også.. håper det snart er over for lille gutt[:(]

ORIGINAL: oggi sin

emil har ikke hatt det noe greit med vaksina. tror han hadde feber igår å idag, fryktelig varm[&:] å så så urolig.. vi pleier bare å ete en gang om natta, men igår ville han først ikke sove så han måtte sovne i min seng, å han spiste 2 ganger den natta.. han fikk smertestillende igår, å det gjorde susen. men idag igjen har han vært masse urolig, gråter mye, vil bare ete litt for så å hylskrike igjen. kunn drukket kanskje 40-50 ml til hver flaske både igår å idag[:(] huff blir engstelig jeg.. så han har reagert en del på vaksina. viker som det er ømt når jeg kommer borti låra hans også.. håper det snart er over for lille gutt[:(]

Huff da, høres ut som Emil'en din reagerte endel mer enn hva Isak gjorde. Hadde bare ikke sett for meg at oppkast og diare kunne være bivirkning. Jeg var forberedt på feber og en urolig unge jeg... Men men.. De reagerer forskjellige disse små.Håper bare inderlig det ikke varer i så mange dagene for dissa små stakkarne

Back
Topp