Bittesmå spark <3

Idus87

Forelsket i forumet
Helt uvirkelig å kjenne små spark i magen min, kjente dette i slutten av uke 15 også - men forstod ikke at det var fra den lille <3 men nå kjenner jeg det! og nå VET jeg at det er den lille i magen min ! åh... er så forelsket <3
Er førstegangsfødende så trodde egentlig at dette kom rundt uke 19-20 første gang, men gu så herligt!

Flere førstegangsfødende som kjenner den lille sparke?

Det er en helt ubeskrivelig følelse!! For meg er det tredje gang, men like spennende denne gangen!

Første gang jeg var gravid kjente jeg nok "noe", men trodde lissom ikke på det før jeg kunne kjenne det fra utsida også.. dermed var jeg passert 20 uker eller noe før jeg kjente det jeg visste var mini..

Så kjekt å kjenne spark så tidlig da :) Du er jo av de med tidligst termin, så det er jo bare "rettferdig" at du merker ting før andre ;) Kos deg masse med bevegelsene, de blir sterkere og tydligere jo lengre man kommer <3

Jeg har ikke kjent noe som helt sikkert er spark, men går og kjenner etter det hele tiden og har blitt skuffet mange ganger :)
Men håper det skjer snart, er utålmodig :D

Så gøy å kjenne spark! Gleder meg til å kjenne + vite at det virkelig er det jeg kjenner :) Men er nok noen uker igjen ;)

Så koselig:) Jeg har en fra før, men kjenner fortsatt ikke så mye tror jeg.. Men kommer nok snart, håper jeg:)

Back
Topp