Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Jeg er førstegangsreisgutt så alt er nytt, spennende og stressende.
Mitt spørsmål er; Er det normalt/vanlig å ha veldig varierende symptomer fra dag til dag? Blir jo helt stressa når jeg enkelte dager føler med "normal"
Jeg er 9+0 og symptomer har bare vært innom, for så å takke farvel like fort som de kom her også. Vet godt jeg burde føle meg heldig som slipper unna alt slitet, men samtidig kjenner jeg på en god bekreftelse hver gang jeg merker noe utenom det vanlige
Hei! Hvor langt er du på vei? Er 6+0 her og eneste symptomer jeg har er mye murringer og trøtthet.. bekymrer meg også!! Føler meg gravid annenhver dag.
Har lite symptom selv! Svært sjeldent kvalme, har bare opplevd det ett par dager. Men er til gjengjeld ekstremt sulten på natta.. vet ikke om det er ett symptom, men har aldri opplevd det før.
Men her ser vi at det er mange som ikke opplever så mange symptom, og det er like normalt som å oppleve mange
I dag 6+2 kom kvalmen til meg! Hele dagen. Gikk seg i ca 15minutter etter inntak av mat, åsså begynner det igjen. Ingen oppkast