Bittelitt stressa med tanke på symptomer

MNord

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Hei!
Jeg er førstegangsreisgutt så alt er nytt, spennende og stressende.

Mitt spørsmål er; Er det normalt/vanlig å ha veldig varierende symptomer fra dag til dag? Blir jo helt stressa når jeg enkelte dager føler med "normal"
 
Hei!
Jeg er førstegangsreisgutt så alt er nytt, spennende og stressende.

Mitt spørsmål er; Er det normalt/vanlig å ha veldig varierende symptomer fra dag til dag? Blir jo helt stressa når jeg enkelte dager føler med "normal"

Hei! Hvor langt er du på vei? Er 6+0 her og eneste symptomer jeg har er mye murringer og trøtthet.. bekymrer meg også!! Føler meg gravid annenhver dag.
 
Jeg er 9+0 og symptomer har bare vært innom, for så å takke farvel like fort som de kom her også. Vet godt jeg burde føle meg heldig som slipper unna alt slitet, men samtidig kjenner jeg på en god bekreftelse hver gang jeg merker noe utenom det vanlige :)
 
De to siste graviditetene har je,forutenom å se ut som jeg har spist en oppblåst badeball,hatt ingen symptomer på graviditet! Og det har gått helt fint!!! Av og til er man rett og slett bare heldig :)
 
Er 5+4 og her varierer det i løpet av dagen. Har typisk morgenkvalme enn så lenge. Er trøtt og slapp, og har ømme pupper, men de er bare ømme på morgenen :hilarious: så her blir jeg mindre og mindre gravid utover dagen :hilarious:
 
Jeg er 9+0 og symptomer har bare vært innom, for så å takke farvel like fort som de kom her også. Vet godt jeg burde føle meg heldig som slipper unna alt slitet, men samtidig kjenner jeg på en god bekreftelse hver gang jeg merker noe utenom det vanlige :)

Sånn er det her også, og det var sånn forrige graviditet :)
 
Har lite symptom selv! Svært sjeldent kvalme, har bare opplevd det ett par dager. Men er til gjengjeld ekstremt sulten på natta.. vet ikke om det er ett symptom, men har aldri opplevd det før.
Men her ser vi at det er mange som ikke opplever så mange symptom, og det er like normalt som å oppleve mange:)
 
Hei! Hvor langt er du på vei? Er 6+0 her og eneste symptomer jeg har er mye murringer og trøtthet.. bekymrer meg også!! Føler meg gravid annenhver dag.

Er 9+3 her utfra mens. Føler veldig med deg. Så skal ringe til legen på mandag og håpe hun kan hjelpe meg litt på vei.
 
Har lite symptom selv! Svært sjeldent kvalme, har bare opplevd det ett par dager. Men er til gjengjeld ekstremt sulten på natta.. vet ikke om det er ett symptom, men har aldri opplevd det før.
Men her ser vi at det er mange som ikke opplever så mange symptom, og det er like normalt som å oppleve mange:)

Alltid vært mye sulten her så kan jo være at det er et symptom som jeg ikke kjenner igjen
 
Det er helt vanlig at det varierer fra dag til dag. Her er jeg kvalm 24/7, men det gikk jeg utifra kom til å skje for hadde kvalme og oppkast i nesten hele siste svangerskap. Veldig ømme bryster. Siden jeg akkurat har vært gravid som endte i MA, er det betryggende for meg å ha såpass mye mer symptomer nå enn da. Men alle er forskjellige, og vi har forskjellige utgangspunkt. Dette blir forhåpentligvis mitt femte barn.
 
I dag 6+2 kom kvalmen til meg! Hele dagen. Gikk seg i ca 15minutter etter inntak av mat, åsså begynner det igjen. Ingen oppkast
 
Back
Topp