Bittelitt lei meg....

Ariana

Forumet er livet
For alle sammen eg ikke fikk møte i går....
Og for at eg gikk glipp av middag og fest.... 
Skulle så gjerne ha fått med meg alt sammen! Men desverre gikk ikke det slik denne gangen... Håper det ikke blir lenge til neste gang!

Men til dere eg fikk møte: Tusen takk for en super lunsj! Dere er jo råflotte alle sammen jo! Synd det gikk så altfor fort...

Ariana skrev:
For alle sammen eg ikke fikk møte i går....
Og for at eg gikk glipp av middag og fest.... 
Skulle så gjerne ha fått med meg alt sammen! Men desverre gikk ikke det slik denne gangen... Håper det ikke blir lenge til neste gang!

Sign! emoticon

Du, jeg har en høne å plukke med deg, for du var ikke der i går.  Jeg trodde du skulle bli med oss, ellers hadde jeg gitt deg en stor klem etter lunsjen. Din luremus (som er bedre enn ingen mus at all). SÅÅÅ skuffet, selv om jeg skjønner det. Ikke alltid det går an å få alt til å klaffe 100%.

CrazyBeautiful skrev:
Du, jeg har en høne å plukke med deg, for du var ikke der i går.  Jeg trodde du skulle bli med oss, ellers hadde jeg gitt deg en stor klem etter lunsjen. Din luremus (som er bedre enn ingen mus at all). SÅÅÅ skuffet, selv om jeg skjønner det. Ikke alltid det går an å få alt til å klaffe 100%.

Jo det var meningen det, iallefall at eg skulle være med på middagen.... Men med 3.5 timer søvn og en trøtt 4åring som ikke holt ut så ble det hjemreise tidligere en planlagt.... :o(

Ariana skrev:
CrazyBeautiful skrev:

Jo det var meningen det, iallefall at eg skulle være med på middagen.... Men med 3.5 timer søvn og en trøtt 4åring som ikke holt ut så ble det hjemreise tidligere en planlagt.... :o(

Det er veldig forståelig. Ingen vits å pine seg selv eller de søte små for den saks skyld. Hvis det er en aldri så liten trøst, så var du savnet. emoticon

Åååh, jeg var driiiit skuffet over å ikke ha fått møte deg :( :( :( mhm..
Og det hjelper lizzm LITE på at trone sier " åååh, du skulle møtt Ariana, hu e bare såå råå og herlig" mhm.. jada.. *føler seg snutt*

Hehe.. men jeg forstår det veldig godt.. så jeg var ikke lang sur :D :D :D haha *fn9z*
Håper virkelig jeg får møtt deg senere ved en anledning :)))) 

CrazyBeautiful skrev:
Det er veldig forståelig. Ingen vits å pine seg selv eller de søte små for den saks skyld. Hvis det er en aldri så liten trøst, så var du savnet. emoticon

Mhmmm, bitteliten trøst! hihi....
Men skulle virkelig gitt mye for å vært med hele kvelden....
Vi får ta det igjen om ikke lenge....

t0mmelise skrev:
Åååh, jeg var driiiit skuffet over å ikke ha fått møte deg :( :( :( mhm..
Og det hjelper lizzm LITE på at trone sier " åååh, du skulle møtt Ariana, hu e bare såå råå og herlig" mhm.. jada.. *føler seg snutt*

Hehe.. men jeg forstår det veldig godt.. så jeg var ikke lang sur :D :D :D haha *fn9z*
Håper virkelig jeg får møtt deg senere ved en anledning :)))) 

Nåååååh, søte dere er!! emoticon
Vi skal møtes!! Om det blir altfor lenge til neste landstreff igjen, så får ti ta et vestlandstreff... Kanskje en helg i haugesund? :D eller stavanger?

Jeg er såååååååååååååååååååååååå glad for å ha møtt deg, f99999999999z!!!!!! *noe sånn ja hahahah*

Og seff herregud, er jo kjempelei meg for alle jeg IKKE fikk møtt da!! Kjære folk, hørtes ut som jeg dreit i de, og det gjør jeg jo altså ikke ha ah ah!!!

Back
Topp