bittelitt brun utflod/blod

bettina2010

Flørter med forumet
Typisk! Har kommet bittelitt brunt blod i dag. Grrr... Nå kommer de negative tankene. [>:]

Det var absolutt ikke mye altså, sikkert cirka en dråpe, men det gir meg sterke assosiasjoner til den gang jeg opplevde MA. (Da hadde jeg dette flere ganger.)[:(]

Forskjellen denne gang er at jeg er mye mer kvalm og takler ikke kaffe og sjokolade - akkurat som da jeg var gravid med mini.

Håper virkelig ikke dette er noe! Men merker at jeg nå begynner å tenke på hcg-en som var litt lav og det faktum at jeg ikke kjenner NOE i puppene...

Huff, får vel gå og gruble fram til UL mandag da. Men fortsetter kvalmen og trøttheten jeg har hatt i dag og i det siste, så får jeg vel være litt mer positiv... [8|]

Er virkelig nedtur når det kommer slikt, det gjorde det også hos meg i rundt mellom veke 5 og 7. Husker eg hadde litt lyserosa utflod 2 dager før ultralyden og panikken var stor. Grua meg til ul'en, men heldigvis var det et bankende hjerte å se på ul-skjermen![:D]

Krysser fingra for at det blir slik for deg også!!

ORIGINAL: [miss]

Er virkelig nedtur når det kommer slikt, det gjorde det også hos meg i rundt mellom veke 5 og 7. Husker eg hadde litt lyserosa utflod 2 dager før ultralyden og panikken var stor. Grua meg til ul'en, men heldigvis var det et bankende hjerte å se på ul-skjermen![:D]

Krysser fingra for at det blir slik for deg også!!

Åh, så godt å høre! [:)][:D]
Satser på det er ufarlig da! Men skjønner godt du grudde deg til UL da. Det kommer nok jeg til å gjøre også nå. Glad det er på mandag allerede... [;)]

ORIGINAL: GunnElin

trur ike du sbal bekjmre  dæ :)
e så vanli at d komemer noe/litt ut p denne tiden av stadie.
Krysse for at d ikke e noe å bekjymre sæt for :D

Takk for oppmuntringen! [:D] Det hjelper...

ORIGINAL: Anne L

Håper det er en uskyldig blødning! Og lykke til på ultralyden[:D]

Dette kommer nok til å gå bra[:)] Er jo ganske vanlig tidlig i graviditeten. Men forstår jo at du er bekymra.

Lykke til på ul [:)] Håpa du får senka skuldrene etter den.

Skjønner at du blir litt bekymret.. Det hadde jeg også garantert vært..

Men er sikker på at det kommet til å gå bra, og at du får se et bankende hjerte på mandag.. [:D]

Masse lykke til...

ORIGINAL: mklu83

Skjønner at du blir litt bekymret.. Det hadde jeg også garantert vært..

Men er sikker på at det kommet til å gå bra, og at du får se et bankende hjerte på mandag.. [:D]

Masse lykke til...

Tusen takk for det! [:D] Jo, jeg er litt roligere nå. Det har ikke kommet noe mer, og jeg føler meg virkelig gravid ift kvalme og at jeg skyr unna kaffe, te og sjokolade, som jeg normalt elsker! [;)] Satser på det er gode tegn! Var i alle fall noe jeg kjente veldig sterkt sist det gikk bra og aldri ved MA eller EXU... [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Dette kommer nok til å gå bra[:)] Er jo ganske vanlig tidlig i graviditeten. Men forstår jo at du er bekymra.

Lykke til på ul [:)] Håpa du får senka skuldrene etter den.

Takk for det! [:D] Ja, håper virkelig jeg kan senke skuldrene mandag. Er så betryggende når man kan se hjertet banke og vite at det er over 95 prosent sjanse (eller noe sånt) for at det går bra! [;)]

Back
Topp