Bitte-lille-julaften

Lennypenny: Uff da, de bihulene dine re jaggu meg ikke greie med deg:( God bedring:)

Idag blåser det og har også regna MYE! Er helt blankpolert isbane ute og i og med vi bor på en bakketopp ekke det så veldig gøy:(
Emmeth sover lur og jentene er nede hos nabojenta og leker:D:)
Idag er formen til Neline endelig bra igjen og Emmeth er litt slapp, men ellers i finfin form:)
Ingen planer for dagen annet enn og slappe av og kose meg med min mormor:)
Ha en fin dag, jenter!

Så koselig med mormor besøk :D og godt Neline har blitt frisk :)

☁sumsungen☁

Lennypenny: Uff da, de bihulene dine re jaggu meg ikke greie med deg:( God bedring:)

Idag blåser det og har også regna MYE! Er helt blankpolert isbane ute og i og med vi bor på en bakketopp ekke det så veldig gøy:(
Emmeth sover lur og jentene er nede hos nabojenta og leker:D:)
Idag er formen til Neline endelig bra igjen og Emmeth er litt slapp, men ellers i finfin form:)
Ingen planer for dagen annet enn og slappe av og kose meg med min mormor:)
Ha en fin dag, jenter!
Nei. Plagsomme er bihulene :-(
Men men,peppermynteolje funker en del og nesespray MÅ jeg desverre ha hver dag...

Så koselig å ha en nabojente i nærheten. Er hun jevngammel med barna dine? :-)

Vi har gått en tur,Og Wael har fått lekt på lekeplassen her borte.
Mina sovnet i vognen på turen,så hun fikk ikke lekt :p

Mamma og lillesøster har vært her på middag.
Jeg er fortsatt ikke bra,skal ta meg en varm dusj å ta det med ro resten av dagen..

Er det noen julefilmen i kveld?? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God aften!:)

Vi har kommet hjem igjen fra bursdagsfeiring og er mett som bare det. Halvparten av gavene er levert, vesla har showwa en masse og var steintrøtt da vi kom hjem, men sove? Næh.. Det er hun ikke helt gira på, så nå ligger hun og sutrer/babler litt med seg selv. Håper John Blund dukker opp snart slik at hun får hvilt seg.:)
GLEDER meg til å få overstått morgendagen og la jula begynne for fullt.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heheh kan tro det ble dårlig plass i dusjen da ja:P går det bra med mageboeren?:D

☁sumsungen☁
Ja, hun er utrolig aktiv:D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Så stille det er her!!!!
GI ET LITE PIP. :D

Jeg har vært opptatt hele dagen!
Gjort det vanlige husarbeid, vært på litt shopping, Emira har pyntet litt pepperkaker, Liana satte nonstop på pepperkake for så å ta de av, spise melisen og smake på nonstop og pepperkake, for så å kaste det på gulvet:P hahah.. etter dem var lagt, har jeg pakket, pakket og pakket inn julegaver! (En smuuule lei av tape, bånd og papir!:P) nå shligger jeg i sofan med en kald burn og en marsipangris i magen :)

Pepperkakeeeeer :)
1387748725296.jpg
1387748732733.jpg
Leoh gadd ikke å pynte pepperkaker :P
1387748740170.jpg

Pip!
Juleferiemodus her med to unger med forkjølelse og feber!
Det eneste fornuftige vi har gjort i dag er å hente juletre som vi sagde ned selv på en gård like ved.
I morgen må vi desverre til byen for å ordne er par ting.
Ellers lite som skjer her.
Vi er veldig glade for at vi skal feire jul hjemme bare oss ;)

Pip!
Det eneste fornuftige vi har gjort i dag er å hente juletre som vi sagde ned selv på en gård like ved.

God bedring til guttene! Sjansen er jo stor for at dem er feberfri på julaften da ;)

☁sumsungen☁

Jeg har vært opptatt hele dagen!
Gjort det vanlige husarbeid, vært på litt shopping, Emira har pyntet litt pepperkaker, Liana satte nonstop på pepperkake for så å ta de av, spise melisen og smake på nonstop og pepperkake, for så å kaste det på gulvet:P hahah.. etter dem var lagt, har jeg pakket, pakket og pakket inn julegaver! (En smuuule lei av tape, bånd og papir!:P) nå shligger jeg i sofan med en kald burn og en marsipangris i magen :)

Pepperkakeeeeer :)
Vis vedlegget 44368
Vis vedlegget 44369
Leoh gadd ikke å pynte pepperkaker :P
Vis vedlegget 44370
De siste dagene før jul er som oftest hektisk.. Jeg har brukt kvelden til å vaske kjøkkenet og ville myyyye heller pakka inn gaver. I LOVE IT!! Syns det er så koselig. ♡

Hehe..Noen luremasker som pynter pepperkaker der ja! Emira ser ikke helt fornøyd ut..?:)

God bedring til guttene! Sjansen er jo stor for at dem er feberfri på julaften da ;)

☁sumsungen☁
Takk. Ja heldigvis.
Eskil fikk feber i går og hadde under 38 i kveld. Så T sin tur nå :)
Om vi får feber blir vi riktignok helt sikkert mer slått ut enn det ungene blir av over 39 i feber :-p
Men det tenker vi ikke på nå!

Pip!
Usj! God bedring til guttene.:)
Så godt at dere har hatt en rolig dag når formen ikke er noe særlig. Hjemmekos er topp!!:D

Jeg gleder meg til å sitte hjemme i min egen sofa og se Tre nøtter til Askepott!! Spise mandariner og kose meg med jenta mi.. Vi får i gjengjeld 7gjester, såååeh.:eek::D

De siste dagene før jul er som oftest hektisk.. Jeg har brukt kvelden til å vaske kjøkkenet og ville myyyye heller pakka inn gaver. I LOVE IT!! Syns det er så koselig. ♡

Hehe..Noen luremasker som pynter pepperkaker der ja! Emira ser ikke helt fornøyd ut..?:)

Ja jeg merker at jeg har vært altfor treig dette året! Hehe.. syns ikke det er mer stress å ha 3 barn enn 2, men merker at man ikke alltid har så mye tid til annet om dagen:P syns også det er koselig å pakke gaver, men jeg blir fort lei..og hvertfall når man har holdt på i 3 timer i strekk:P;)

Hahah nei Emira ville ikke bli tatt bilde av :P meeeen med meg som mamma, så slipper hun ikke så lett unna:)

Usj! God bedring til guttene.:)
Så godt at dere har hatt en rolig dag når formen ikke er noe særlig. Hjemmekos er topp!!:D

Jeg gleder meg til å sitte hjemme i min egen sofa og se Tre nøtter til Askepott!! Spise mandariner og kose meg med jenta mi.. Vi får i gjengjeld 7gjester, såååeh.:eek::D

Kunne gjerne hatt gjester vi og, men i år blir det superrolig. Drar en tur til mampap på formiddagen da :)

Takk. Ja heldigvis.
Eskil fikk feber i går og hadde under 38 i kveld. Så T sin tur nå :)
Om vi får feber blir vi riktignok helt sikkert mer slått ut enn det ungene blir av over 39 i feber :-p
Men det tenker vi ikke på nå!

Ja ikke noe godt med feber, men dem får jo feber for den minste lille ting da..og takler det ofte mye bedre enn voksne:P Liana hadde 38-39 i feber på torsdag og fredag, men var i ganske god form forde:)

Ja ikke noe godt med feber, men dem får jo feber for den minste lille ting da..og takler det ofte mye bedre enn voksne:P Liana hadde 38-39 i feber på torsdag og fredag, men var i ganske god form forde:)
Vi har egentlig veldig sjelden feber i hus.
Men heller det, enn spysjuke midt i jula :-p

Vi har egentlig veldig sjelden feber i hus.
Men heller det, enn spysjuke midt i jula :-p

Samme her :) om noen er syke, så er det stort sett forkjølelse eller bare snørrete neser og ofte uten noe feber :) og enig med deg når det kommer til spysjuke! Passer ikke uansett når på året det er :p hehe..

Pip!
God bedring til guttene!
Satser på at de er i knallform til i morgen :)

Back
Topp