Bitte-lille-julaften

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen..
Har dere sovet godt?
Her blåser det en del. Og jeg er ikke helt bra.... Vondt i magen og bihulene mine som vanlig,så spørs om jeg orker jobb idag...

Hva skal dere idag da? Skal snart legge meg litt igjen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen:-)

Vi fikk sove til 06.30, jippi:-) Det trodde jeg aldri siden hun la seg 18.00 i går, hun var så trøtt siden det ikke ble lange duppen.
Vi drar til svigerfar i dag, men først skal vi innom mamma på graven og legge ned krans, hun har bursdag i morgen:-)

Ellers venter jeg og nasse på mannen i dusjen, nasse er ferdigspist og leker seg på gulvet. Jeg og nasse tok en dusj sammen, det var ikke så lett med den store magen hehe:D

God morgen!!
Vi sov til 06, men "samsov" i storsenga til 07. Vi har nettopp spist frokost, fått fyr i ovnen, og nå kikker vi på julemorgen alle tre.
I dag skal vi til mine foreldre, hvor søstra mi og familien er. Nevøen min har bursdag, så da blir det pizza og kaker på oss. Greit med en søndagstur, så får Jenny slitt seg ut litt og vi får levert gaver.:)

Ha en fin søndag!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen..
Har dere sovet godt?
Her blåser det en del. Og jeg er ikke helt bra.... Vondt i magen og bihulene mine som vanlig,så spørs om jeg orker jobb idag...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Håper formen går seg til.:)
Er det trykk i bihulene eller er du tett? Om systemet er tett, funker det utrolig godt med å puste inn/ut over en stor bolle med kokende vann med noen dråper eucalyptusolje i. Ha et håndkle eller noe over hodet slik at dampen får gjøre jobben sin. :)

Vi fikk sove til 06.30, jippi:-) Det trodde jeg aldri siden hun la seg 18.00 i går, hun var så trøtt siden det ikke ble lange duppen.
Vi drar til svigerfar i dag, men først skal vi innom mamma på graven og legge ned krans, hun har bursdag i morgen:-)

Ellers venter jeg og nasse på mannen i dusjen, nasse er ferdigspist og leker seg på gulvet. Jeg og nasse tok en dusj sammen, det var ikke så lett med den store magen hehe:D
Så bra at dere fikk sove lenge!!:)
Ha en fin tur til svigerfar og gratulerer med dagen til mammaen din i morra.♡ Vi skal ta oss en tur til kirkegården og tenne lys på noen graver i morra.

God morgen..
Har dere sovet godt?

Hva skal dere idag da? Skal snart legge meg litt igjen :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Huff, masse god bedring til deg.

God morgen!
Feberfri unge idag :D tjohei!!! :) men hun sover dårlig, kom plutselig på at det kan jo være pga jekslen som står å sprenger på inni munnen hennes ;) Har hatt flere runder med trøst og kos i natt, måtte få mme og bysses :eek:
Sitter nå med beina høyt og drikker kaffe mens Hermine ser på Jul med Fantorangen som hun fikk på dvd her forleden, er masse spennende dyr med i den :)

Idag skal jeg og Hermine på besøk til ei venninne av meg, og så skal vi ha middagsgjster. Et vennepar og sønnen deres, og i kveld skal jeg og mannen på julekonsert i Ishavskaterdralen. Har gått på den julekonserten den 22.desember kl 21 i 6 år nå, så føler jula kommer med den konserten :rolleyes:

Ha en fortreffelig bittelille julaften dere!!! :D

God tur på juleferie :)

God morgen!!
Vi sov til 06, men "samsov" i storsenga til 07. Vi har nettopp spist frokost, fått fyr i ovnen, og nå kikker vi på julemorgen alle tre.
I dag skal vi til mine foreldre, hvor søstra mi og familien er. Nevøen min har bursdag, så da blir det pizza og kaker på oss. Greit med en søndagstur, så får Jenny slitt seg ut litt og vi får levert gaver.:)

Jeg liker også å dra på besøk, Hermine er så glad i å være på besøk og prate med andre folk :)
Kos dere!

God morgen :)

Jeg ligger i senga enda :P Leoh er i ferd med å våkne..mine to andre skapninger våkna rundt 7:30 :)

Etterpå skal jeg dusje meg selv og (bade/dusje) jentene..så skal vi få pyntet pepperkakene (litt seint bare:p), må ut å kjøpe resten av gavene og ellers blir det hjemmekos med barna:) er vind ute og glatt som fy! Hvis Emira vil, så skal hun få male litt på glass igjen :) jeg må også få pakket inn gavene jeg kjøpte igår!:)

Ha en riktig fin bittelillejulaften!

(Hører katteboka mjauer i ett i stua:rolleyes::p:))

God morgen..
Har dere sovet godt?

Kålormen Wael 14.10.11♡

God bedring til deg!;) sov godt :)

☁sumsungen☁

Heheh kan tro det ble dårlig plass i dusjen da ja:P går det bra med mageboeren?:D

☁sumsungen☁

God morgen!!

Kos dere masse med bursdag, kaker og pizza :D høres gøy/godt ut :)

☁sumsungen☁

God morgen!
Feberfri unge idag :D tjohei!!! :) men hun sover dårlig, kom plutselig på at det kan jo være pga jekslen som står å sprenger på inni munnen hennes ;) Har hatt flere runder med trøst og kos i natt, måtte få mme og bysses :eek:
Sitter nå med beina høyt og drikker kaffe mens Hermine ser på Jul med Fantorangen som hun fikk på dvd her forleden, er masse spennende dyr med i den :)

Idag skal jeg og Hermine på besøk til ei venninne av meg, og så skal vi ha middagsgjster. Et vennepar og sønnen deres, og i kveld skal jeg og mannen på julekonsert i Ishavskaterdralen. Har gått på den julekonserten den 22.desember kl 21 i 6 år nå, så føler jula kommer med den konserten :rolleyes:

Ha en fortreffelig bittelille julaften dere!!! :D

Jasså, du syns det var spennende med fantorangen og alle dyra?:P

Kos deg med med besøk og julekonsert idag :)

☁sumsungen☁

God morgen :)

Jeg ligger i senga enda :P Leoh er i ferd med å våkne..mine to andre skapninger våkna rundt 7:30 :)

Etterpå skal jeg dusje meg selv og (bade/dusje) jentene..så skal vi få pyntet pepperkakene (litt seint bare:p), må ut å kjøpe resten av gavene og ellers blir det hjemmekos med barna:) er vind ute og glatt som fy! Hvis Emira vil, så skal hun få male litt på glass igjen :) jeg må også få pakket inn gavene jeg kjøpte igår!:)

Ha en riktig fin bittelillejulaften!

(Hører katteboka mjauer i ett i stua:rolleyes::p:))
Haha, den boka får brukt seg altså! :p

*Surfer mobilt*

Jasså, du syns det var spennende med fantorangen og alle dyra?:P

Kos deg med med besøk og julekonsert idag :)

☁sumsungen☁
Hehe, fantorangen er jo ganske morsom da! Han fant noen brune julekaker som geita hadde laget og syntes de smakte så rart...det var geitebæsj! Jeg og mannen lo så vi gråt:p:D;)

*Surfer mobilt*

Lennypenny: Uff da, de bihulene dine re jaggu meg ikke greie med deg:( God bedring:)

Idag blåser det og har også regna MYE! Er helt blankpolert isbane ute og i og med vi bor på en bakketopp ekke det så veldig gøy:(
Emmeth sover lur og jentene er nede hos nabojenta og leker:D:)
Idag er formen til Neline endelig bra igjen og Emmeth er litt slapp, men ellers i finfin form:)
Ingen planer for dagen annet enn og slappe av og kose meg med min mormor:)
Ha en fin dag, jenter!

Haha, den boka får brukt seg altså! :p

*Surfer mobilt*

Haha ja.. faren min skjønte ingenting når han hørte en katt her første gangen :P

☁sumsungen☁

Hehe, fantorangen er jo ganske morsom da! Han fant noen brune julekaker som geita hadde laget og syntes de smakte så rart...det var geitebæsj! Jeg og mannen lo så vi gråt:p:D;)

*Surfer mobilt*

Hahaha ja..skal vel ærlig si at jeg har ledd av han jeg å :P

☁sumsungen☁

Back
Topp