Bitte, bitte små påskeegg

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor jeg får tak i det?

Av den typen som kan åpnes

Er kinderegg størrelse jeg tenker på, ja.
Tenker at påskeharen skal legge et egg på døren i år som inneholder er rebus til et annet sted, hvor de finner nytt egg med ny rebus, og etter en 5-6 rebuser finner de eggene sine

Har ikkje sett så små før, men no har eg aldri sett etter det heller! :)
Finnes sikkert.
Fleire som har innspill?

Ååh, det var ingen dum idé! Har pleid å ha påskerebus, men å ha dem i små egg hørtes bra ut!
(Vet ikke hvor man finner dem, dog)

Tenker at påskeharen skal legge et egg på døren i år som inneholder er rebus til et annet sted, hvor de finner nytt egg med ny rebus, og etter en 5-6 rebuser finner de eggene sine

Går an å spørre på den lokale kiwin. Veit de har pleid å dele ut slike små til barna i påsken her ihvertfall. Men de har ikke hatt de for salg da.... går jo an å høre om du kan få kjøpt noen om de har.

Høres ut som en fantastisk ide , jeg tror jeg gjøre det samme med mine.

Bare et lite problem ,samboer er på jobb i påsken og jeg må jo få gjemt egggene slik at barna ikke legger merke til det.

Storesøster på 12 er innafor med det faktisk er vi som kommer med godsakene . Men egget skal fortsatt gjemmes godt.
Men minsten på 7 er fortsatt litt i tvil.
Jeg vil gjerne at han fortsatt skal få nesten tro i at det er en ektepåskehare som har avsaret
Tips hadde vært fint .

Høres ut som en fantastisk ide , jeg tror jeg gjøre det samme med mine.

Bare et lite problem ,samboer er på jobb i påsken og jeg må jo få gjemt egggene slik at barna ikke legger merke til det.

Storesøster på 12 er innafor med det faktisk er vi som kommer med godsakene . Men egget skal fortsatt gjemmes godt.
Men minsten på 7 er fortsatt litt i tvil.
Tips hadde vært fint .
Jeg tenkte å ha svar på de 2-3 første være utendørs, og den siste der hvor eggene er skal være i sengene deres.
Plasserer i sengene mens de er utenfor

Back
Topp