Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Av den typen som kan åpnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er bitte, bitte små? Kinderegg eller større?Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Er kinderegg størrelse jeg tenker på, ja.
Tenker at påskeharen skal legge et egg på døren i år som inneholder er rebus til et annet sted, hvor de finner nytt egg med ny rebus, og etter en 5-6 rebuser finner de eggene sine
Høres ut som en fantastisk ide , jeg tror jeg gjøre det samme med mine.Er kinderegg størrelse jeg tenker på, ja.
Tenker at påskeharen skal legge et egg på døren i år som inneholder er rebus til et annet sted, hvor de finner nytt egg med ny rebus, og etter en 5-6 rebuser finner de eggene sine
Jeg tenkte å ha svar på de 2-3 første være utendørs, og den siste der hvor eggene er skal være i sengene deres.Høres ut som en fantastisk ide , jeg tror jeg gjøre det samme med mine.
Bare et lite problem ,samboer er på jobb i påsken og jeg må jo få gjemt egggene slik at barna ikke legger merke til det.
Storesøster på 12 er innafor med det faktisk er vi som kommer med godsakene . Men egget skal fortsatt gjemmes godt.
Men minsten på 7 er fortsatt litt i tvil.
Tips hadde vært fint .
Jeg tenkte å ha svar på de 2-3 første være utendørs, og den siste der hvor eggene er skal være i sengene deres.
Plasserer i sengene mens de er utenfor