Biting

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Da har A fånne ut at han kan bita! Hardt!! Og når du seie Auuuu, så er det veldig morosamt...
What to do???

Velkommen i klubben, det har han holdt på med lenge her.... Har desverre ikkje tips å komme med....

Hvis du skal gi en reaksjon så ikke gi en morsom en. Å lage plutselig høye lyder med masse innlevelse i stemmen med tilhørende forandret ansiktsutrykk er jo kjempeartig. Grimase med sang til liksom :p Ville brukt ordet nei om dere bruker det til annet han ikke får lov til og tatt han vekk, ikke øyekontakt eller annen videre reaksjon enn et bestemt nei. Sikkert veldig lett når man ufrivillig rykker til og helst har lyst til å krympe seg i smerte ;)

Hvis du skal gi en reaksjon så ikke gi en morsom en. Å lage plutselig høye lyder med masse innlevelse i stemmen med tilhørende forandret ansiktsutrykk er jo kjempeartig. Grimase med sang til liksom :p Ville brukt ordet nei om dere bruker det til annet han ikke får lov til og tatt han vekk, ikke øyekontakt eller annen videre reaksjon enn et bestemt nei. Sikkert veldig lett når man ufrivillig rykker til og helst har lyst til å krympe seg i smerte ;)

Ja, veldig enkelt! :P Fekk jo merke til og med! :P

Min biter også, steike satan så vondt! Prøver og ikke gi noen morsom reaksjon, men det er jammen ikke så lett ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner til problemet kan du si, småen har hatt tenner siden han var 4 mnd. Vi holder oss til ett bestemt nei, og prøver å ikke reagere så veldig utenom det. Ikke at det er så lett. Prøver for det meste å holde hender o.l. unna munnen til tassen, ellers har en tannmerker i flere dager etterpå :p

Jeg brøla høyt når N beit meg. Han biter ikke lenger nå. :p
Det kom så uventa og vondt.
Y biter ikke men lugger noe SINNNSYKT.

Jeg brøla høyt når N beit meg. Han biter ikke lenger nå. :p
Det kom så uventa og vondt.
Y biter ikke men lugger noe SINNNSYKT.

A stiller seg bak ryggen min og river i håret... Auuuu, vanskeleg å ikkje gi nokon reaksjon som han synes er morosam :P

A stiller seg bak ryggen min og river i håret... Auuuu, vanskeleg å ikkje gi nokon reaksjon som han synes er morosam :P
Både Y og N ble skremt den gangen jeg brøla til pga biting. Så de er litt skeptiske nå. Men Y er ekstrem med hår. Tror hun prøver å kose men failer. :p

Vanskelig å finne riktig måte når de synes det er gøy.

Akkurat det samme har begynt her! Mini har små-bitt før, men her i går så beit han meg skikkelig hardt i skulderen - jeg hadde merke etter tennene i mange timer! Jeg hylte for jeg kvapp og mini syns det var storveis - lo høyt! I går beit han pappaen i låret. Så ja, dette er det nye her i gården...

Ååh slik er det her å sier nei å eventuelt sett ho ned eller går bort da kommer ho hylskrikende etter meg å hyler mamma så bruker jeg å ta ho opp da får jeg masse kyss å klemmer som ho forsto at dette ikke er lov. Er blitt mindre biting enn det var tidligere håper det blir bedre :)

AT har begynt å småbite hun også :eek: Heldigvis ikke hardt, men nok til at det blir merke etter tennene. Er SÅ kos når hun skal grue ansiktet sitt i mitt, og gaper over kinnet mitt - og biter :confused: Hun driver på fingrene mine også.. merker hun vil ta fingrene når hun blir irritert/sint, og så er det under kos innimellom.. så langt sniker jeg inn en finger for at hun ikke skal få et godt grep, så sier jeg at hun skal stoppe/holde opp/ikke bite.. håper det ikke eskalerer :P

Ser dere mønster på når de biter? Som at jeg ser hun gjør det når hun blir sint/irritert??

Mine barn biter aldri. Lillesøster biter litt på puppen da, men det har hu nok fra far si :D Haha! Burde vel vært på skjult denne kommentaren :oops:

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp