Biting/frustrasjon

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
De siste dagene har vært en prøvelse uten like... :O jentungen har begynt å bite i sinne når ho ikke får vilja si... Mora er ikke veldig imponert :O ho blir så sint at ho står å rister tar tak i låret mitt å hogger til!

Ho har også blitt ekstremt pillete! Får
Ho tak i noe ho ikke skal ha tak i så kaster ho det avgårde idet jeg skal ta det ifra henne, etterfulgt med litt skriking eller grining.. Jeg blir svett!

I tillegg kan ho finne på å klore/klype meg i armen! Og det jeg nesten syntes er værst er når jeg holder ho i armen eller i hånda å skal ha ho opp i fanget så protesterer ho å kaster hode og overkroppen bakover.. Ett par av tilfelle treffer ho desverre gulvet men heldigvis klart å avverge de fleste gangene..

Noen flere som har slike røvere?
 
Høres veldig kjent ut! Mini kan bli kjempe sint, og dunker hodet i gulvet eller slår seg selv i ansiktet. Veldig frustrerende!
 
Begynner å bli liv nå, ja! :p Min biter ikke, men jeg husker storesøster gjorde det. Det gjør vondt!! Pust med magen, alt går over! :)
 
Han biter seg selv i armen Ser merker etterpå... :O Prøver å bite meg også, men jeg ser det komme og avverger.
 
Hun biter heldigvis ikke, men blir illsint dersom jeg tar noe fra henne!! Får hun tak i håret mitt lugger hun gjerne. Blir også sinna om det er noe hun ikke får til, kaster lekene fra seg med ett brøl dersom de ikke oppfører seg slik hun vil :p

Når hun får tak i noe hun vet jeg vil ta fra henne, så forsøker hun gjerne å stikke av med det. "Løper" i full fart mens hun holder seg delvis fast med en hånd i bordkant eller lignende, jeg er livredd hun skal miste balansen og falle, for det går i ett skummelt tempo.
 
litt det samme her, står i bro og kaster seg bakover... Ifht bitingen ser jeg ofte det i forbindelse med tannfrembrudd..
 
"Godt" å høre det er flere i min situasjon :p

Nå har far i huset kommer hjem fra arbeidsperiode så nå er ho nok snill som ett lam ;) så kommer rampestrekene tilbake når han reiser på jobb igjen etter ei ukes tid :p
 
Jada, temperament her også. Vifter med armene og tramper med føttene og sier neineineinei, når det er noe han ikke vil. Han kaster ting og slår med ting - ikke nødvendigvis for å oppnå noe, men kanskje for å teste vår reaksjon. Er også veldig morsomt å gjøre ting han vet han ikke får lov til..
 
Back
Topp