Biter!!

4XE

Forelsket i forumet
Lillemann har begynt å bite på puppen. Han har nå fått to stk sylskarpe tenner nede, og det merkes!!! Han klapper igjen kjevene og gliser når mor hyler te og slår sofa'n.
Noen som har noe tips til å få han til å slutte? Hvis han ikke slutter snart, så blir det flaske på'n.
 
Au!! Håper jeg slipper det der. Min mor sluttet å amme meg da jeg som 10 mnd gammel begynte å bite og lo rått da mor skreik av smerte. Hehe. :p

Kanskje du kan finne noe som hjelper her?
http://ammehjelpen.no/artikkel/21/Biting
Tusen takk! Da prøver jeg ut de tipsa. :) Så håper vi det går over snart. :)

Jeg var visst sånn at jeg beit og glisa samtidig, og jeg stoppa visst ikke heller. Stakkars mamma. Blei fort flaska på meg da. ;)
 
Min biter også litt, men ikke så ofte. Har ingen tips. Trenger det nok snart selv!
 
Biter som bare det, men har ikke tenner foreløpig. Utrolig vondt likevel.
 
Mi har fått 1 tann og biter når hun ammes hun også. Smiler luuurt når jeg hyler i !! :(
 
ævv!
Jeg gremmes med deg, og håper han gir seg snart!
 
Det går heldigvis litt bedre nå. Han biter ikke så ofte/hardt lenger. Så det går riktig vei.
 
Her har hun begynt å bite ca 10ganger ved hver amming. Det gjør faktisk så vondt at jeg har litt lyst til å grine!
 
Her har hun begynt å bite ca 10ganger ved hver amming. Det gjør faktisk så vondt at jeg har litt lyst til å grine!
Her spretter tårene innimellom. Men han begynner å bli bedre. Tar han av litt når han biter, virker som han begynner å skjønne at det ikke er greit å bite.
 
Back
Topp