Biteleker

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Skal man ikke kunne koke de før de blir tatt i bruk?

Melinda fikk denne i gave idag, og kokte den jo før hun fikk lov og bite på den, men når jeg satt den på bordet for og kjøle den ned så begynte gummien og smelte og satt seg fast i hverdandre. Skal vell ikke være slik?? Nå er den jo smeltet i kantene og trekt utover og klippet bort dkarpe kanter.

Vedlegg

• 1383338636826.jpg
    1383338636826.jpg
    48,5 KB · Visninger: 86
Men har jo bestandig fådt beskjed om å koke alle nye leker, og viss det er bamser så vaske de i maskin.

Hvor har du fått beskjed om det? Det har jeg aldri hørt. Jeg tenker at når di er så store at de kan "slikke gulvet" så er det ikke så nøye med koking lenger. Holder å vaske det i såpevann. Eller?

Men har jo bestandig fådt beskjed om å koke alle nye leker, og viss det er bamser så vaske de i maskin.

Hæ? Hvorfor?

Sier seg jo sjøl at leken smelter. Om det står du kan vaske med klut, så kan du vaske med klut....

Hvor har du fått beskjed om det? Det har jeg aldri hørt. Jeg tenker at når di er så store at de kan "slikke gulvet" så er det ikke så nøye med koking lenger. Holder å vaske det i såpevann. Eller?
Er det jeg også mener, og den ene gangen jeg skulle være flink og følge andres råd så ble den ødelagt.
Mener og ha lest det i en av de babybøkerne melinda ble født.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her verken kokes det eller vaskes... Selvfølgelig når det er møkkete, men så ligger hun jo på gulvet og sleiker på alt så da ser jeg ikke "faren" lenger( selvfølgelig se Ann enkelte ting!;))

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte en sånn bite ball med tagger. Den skulle steriliseres før bruk. Ellers har jeg ikke sterilisert annet enn flasker og smokker. Er nok lurt å lese bakpå først :p hehe

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Nope, ikke alle kan kokes. De jeg har kan ikke kokes. Har vel 3 stk. Vasker dem bare i vann :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har heller ikke lest bak på di.. :) Jeg tenkte å sterilisere di nå pga streptokokkene som lillemann hadde,men det funka jo dårlig..

Jeg har heller ikke lest bak på di.. :) Jeg tenkte å sterilisere di nå pga streptokokkene som lillemann hadde,men det funka jo dårlig..

Kanskje det hjlper å hive dem i fryseboksen?

Har tre små herligheter<3

Jeg vasker ikke leker jeg, med mindre de er skitne ;) Nye leker kan han bare hive i munnen hvis han vil det. Trukke det er så innmari farlig jeg ;)

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13

Jeg vasker ikke leker jeg, med mindre de er skitne ;) Nye leker kan han bare hive i munnen hvis han vil det. Trukke det er så innmari farlig jeg ;)

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13

Samme her! :) Skyller de kanskje vis det ikke er stoff-ting, men ellers så er det fritt frem :P

Back
Topp