Biteleke :)

Er det ikke disse som det var skriverier om barna har fått leken langt bak i halsen??
Vi har den typen med to ringer på og den virker veldig god altså :) vurderer den store men som sagt - det har vært noe skriverier har det ikke det da?
Jeg kan ikke huske å ha sett noe skriverier rundt den... Det må jeg sjekke ut før jeg presenterer den til snuppa..

Er det ikke disse som det var skriverier om barna har fått leken langt bak i halsen??
Vi har den typen med to ringer på og den virker veldig god altså :) vurderer den store men som sagt - det har vært noe skriverier har det ikke det da?
Har lest det samme et sted ja.
Vi har også den med to ringer men hun har ikke helt skjønt sammenhengen med det hun holder i og at det kan puttes i munnen. Tygger bare på fingrene.

Jeg mener det var den 'største' sjiraffen,hvor det ene beinet satt fast i halsen til ungen eller noe? Huff,skummelt altså. Men det var vel bare det ene tilfellet som ble delt på Facebook og sånn eller? Den der med ring..kan hvertfall ikke skjønne hvordan den skal utgjøre noen fare.

Sophie funker fint hos oss, og jeg kan ikke forestille meg hvordan den skal kunne sitte fast..

Ellers har mini hatt flere typer, både myke "bitekosedyr," og slike med væske inni.
(Viktig å ikke legge dem i fryseren, da det kan forårsake frostskader.)

Prøv deg frem litt, det er veldig individuelt hva barna liker.

Det med mest suksess her, har vært en skje med myk "skål," som han ikke liker å bli matet av, men som han elsker å bruke som biteleke og "trøsteleke." :)

Sophie er populær her. Hadde giraffen til storesøster. Nå har jeg den med ring:)

Back
Topp