Noen som har disse sandalene? evt hvilken modell? er de gode å gå med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Arizona hvite og elsker de! De er veldig gode å gå medbruker de masse, jeg har både rygg og kneskader noe som drar med bekkenet nå i graviditeten og får ikke vondt når jeg går med disse
![]()
Hei jeg sliter også med rygg er operert i ryggen 3 ganger og er avhengig av gode sko. sitter de veldig løst på foten, eller litt stramt? vil at de skal sitte litt stødig. Hvordan er de i str? vurderer å kjøpe på zalando bruker vanligvis 38-38,5
Hei jeg sliter også med rygg er operert i ryggen 3 ganger og er avhengig av gode sko. sitter de veldig løst på foten, eller litt stramt? vil at de skal sitte litt stødig. Hvordan er de i str? vurderer å kjøpe på zalando bruker vanligvis 38-38,5
Jeg har Arizona (matte svarte med blanke svarte spenner) i den smale modellen med myk såleKjempegode å gå i! Valgte de med den myke sålen siden jeg er så plattfot, og den var mye mer behagelig på foten. Vel verd pengene, altså! Har brukt dem så mye ute i hagen de siste ukene at jeg har fått skikkelig skille på foten
Kjøpte de forresten i 38, samme størrelse som jeg bruker til vanlig![]()
Jeg aner ikke med bredden, kjøpte mine i butikk. De med myk såle har blå skrift inni, mens de "vanlige" har gul.hvordan vet jeg om de smale i modellen når det ikke står? eller om de har myk såle. på Zalando har de en type arizona svart til 899 og et par arizona til 849. Man hva er forskjellen på de to?