Birkenstoc

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har disse sandalene? evt hvilken modell? er de gode å gå med?

Jeg har svarte. Elsker de. Anbefales ikke å bruke de på shopping, men som lette sko å smette på seg er de perfekt til :D
Har disse: ImageUploadedByBV Forum1466680520.181901.jpg

Har Arizona hvite og elsker de! De er veldig gode å gå med :) bruker de masse, jeg har både rygg og kneskader noe som drar med bekkenet nå i graviditeten og får ikke vondt når jeg går med disse :)

Jeg har to

ImageUploadedByBV Forum1466682377.322394.jpg

Og

ImageUploadedByBV Forum1466682418.944844.jpg

Jeg bor i de om dagen :)

De øverste er best på dager hvor jeg hovner opp, og de er også en str større enn de nederste.

Har Arizona hvite og elsker de! De er veldig gode å gå med :) bruker de masse, jeg har både rygg og kneskader noe som drar med bekkenet nå i graviditeten og får ikke vondt når jeg går med disse :)

Hei jeg sliter også med rygg er operert i ryggen 3 ganger og er avhengig av gode sko. sitter de veldig løst på foten, eller litt stramt? vil at de skal sitte litt stødig. Hvordan er de i str? vurderer å kjøpe på zalando bruker vanligvis 38-38,5

Jeg bruker 39-40 i sko (kanskje mest 39) og har 39 i Birkenstock.

Hei jeg sliter også med rygg er operert i ryggen 3 ganger og er avhengig av gode sko. sitter de veldig løst på foten, eller litt stramt? vil at de skal sitte litt stødig. Hvordan er de i str? vurderer å kjøpe på zalando bruker vanligvis 38-38,5

Satt litt løst første dagen til skinnet hadde myknet seg litt opp synes jeg, så strammet jeg de bare ett hakk da og nå sitter de helt etter slik at jeg ikke sklir rundt i de :) jeg bruker 39-40 og har 40 i mine, passer perfekt :) kan jo gå innom en skobutikk og prøve de før du bestiller eventuelt? Men de er nok ganske normale i størrelsen vil jeg si

Jeg har Arizona (matte svarte med blanke svarte spenner) i den smale modellen med myk såle :) Kjempegode å gå i! Valgte de med den myke sålen siden jeg er så plattfot, og den var mye mer behagelig på foten. Vel verd pengene, altså! Har brukt dem så mye ute i hagen de siste ukene at jeg har fått skikkelig skille på foten :p

Kjøpte de forresten i 38, samme størrelse som jeg bruker til vanlig :)

Jeg har Arizona (matte svarte med blanke svarte spenner) i den smale modellen med myk såle :) Kjempegode å gå i! Valgte de med den myke sålen siden jeg er så plattfot, og den var mye mer behagelig på foten. Vel verd pengene, altså! Har brukt dem så mye ute i hagen de siste ukene at jeg har fått skikkelig skille på foten :p

Kjøpte de forresten i 38, samme størrelse som jeg bruker til vanlig :)

hvordan vet jeg om de smale i modellen når det ikke står? eller om de har myk såle. på Zalando har de en type arizona svart til 899 og et par arizona til 849. Man hva er forskjellen på de to?

Jeg er på mitt 4. par med birkenstock nå, og elsker de! Har den modellen med bare en stropp over (er det madeira tro?) og smal. Sitter som støpt på min fot i str 37 selv om jeg bruker 38-39 til vanlig. Bruker de daglig på jobb og på sommeren bruker jeg de ute også.. :)

Jeg har de sorte på det første bildet, men synes ikke de er gode. Er for høy bue under foten på dem, så jeg blir veldig sliten under beina av å gå med dem i bare en liten stund. Prøvde å ha dem på jobb, da klarte jeg ikke gå til slutt :P Og uten strømper gnager de på oppsiden av tærne... Ganske skuffet siden alle andre er så fornøyde med dem :( Så har dem ved terrassedøren for å gå inn og ut på terrassen korte turer bare :P

De passer dessverre ikke til min fot - jeg har ganske lang og smal fot og alle modellene jeg har prøvd er for brede :( så anbefaler å prøve modellene før man kjøper noen av de.

Opplever også at de ikke passer foten, som er ganske så smal. Blir også sliten av å gå med dem over tid, pga den høye buen.

hvordan vet jeg om de smale i modellen når det ikke står? eller om de har myk såle. på Zalando har de en type arizona svart til 899 og et par arizona til 849. Man hva er forskjellen på de to?
Jeg aner ikke med bredden, kjøpte mine i butikk. De med myk såle har blå skrift inni, mens de "vanlige" har gul.

Syns de "vanlige", de med gul skrift inni, var mye vondere under foten (der buen i foten er) enn de med myk såle :)

De er ikke gode før se er gått inn.. Men når sålen er formet seg etter foten, sukk :)

Jeg bestilte fra miinto.no. Lik de på det øverste bildet, med gul skrift. Når jeg fikk de, synes jeg at den buen var litt høy og at de føltes litt rar på foten. Tenkte at de var jo ikke så god som alle skulle ha det til.. Men nå når jeg har gått de inn, er de helt fantastiske :)

I dag kjøpte seg meg Birkebstock i butikk soft med blåskrift inni men skal de være litt løse i skinnet på sidene eller skal de ligge stramt etter foten? Jeg har en lite pusterom mellom kanten på foten å skinnet midt på, men trur de ligger fint i sålen. Skal det være sånn? og utvider de seg mye?

Back
Topp