birkeland?

lilletrille84

Forelsket i forumet
noen som er derfra??[:D]

ok:)jeg skal flytte dertil snart, og så kjenner jeg ingen der...hehe

ORIGINAL: lilletrille84

Så moro da! [:)] Er det mannen som drar deg ned/bort/opp til den plassen eller? [:)]
Koselig på Birkeland! [:)]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: Trine85

ORIGINAL: lilletrille84

Så moro da! [:)] Er det mannen som drar deg ned/bort/opp til den plassen eller? [:)]
Koselig på Birkeland! [:)]

Tror mannen kommer fra samme plass som oss Trine.[:D]

Er det sant!? [:-][:D] Stilig!! [:D]

*littegrannenysgjerrig* [8D]

Jepp, jeg er derfra...så godt som iallefall [&:]
Hva trekker deg dit da?

Kjenner godt Lene ja [;)]

Bare så det er sagt, så heter vel halve Birkeland Flakk, men jeg visste at dere jobbet sammen [;)]
Vi var venninner i gamledager, men nå treffes vi bare på H&M eller i partyer hos søss. Ho er i samme syforening som søss da. Søss og Lene's søster er like gamle og bestevenninner [:)]
Bor ikke langt fra hverandre nå heller nei....

Hvor bor du nå da, Lilletrille84? Hvorfor er du ikke inne på septemberforumet?  Jenta (?) di er født dagen før mi [:D]

Helt enig, Mrs J [8|] Jeg kunne aldri bosatt meg der oppe. Vi flyttet opp der da jeg begynte i 3. klasse, altså i i 1986. Men jeg fikk aldri et nettverk der oppe, så jeg kjenner ingen der lenger. Bare på hils med noen. Kjenner jo søss' venner da [:)] Ho bor der enda, og mamma og de andre søstrene min da.....[:D]
Jepp, Lene vil hjem igjen, men ikke mannen ettersom jeg har skjønt.

Blir veldig langt for ham ja.
Det er nok ikke for bymennesker der oppe nei [8D] Men jeg skulle gjerne hatt plassen til mamma hvis vi kunne flyttet den inn her [;)][&:]

oi...glemte meg helt vekk litt her jeg... nei,vi har ikke noen spes grunn til å flytte der...hehe...fikk bare lyst å litt vekk fra vennesla.er jo ikke så langt da..blir spennende:)jeg har vært på født i september litt i det siste,men er veldig periodevis da...

[:D]takk.nei er ikke lett med snøen nei. skulle flytta i helga nå,men det ble jo ikke noe.....[:@]

Du fikk jo til på signaturen jo [:D] Flinkesen 
Kan jeg spør hvor på Birkeland dere skal flytte til? Hus/ leilighet?

ja:) nokså stolt nå ja..hehe  

Back
Topp