Biplacenta?

Hemmeligem

Flørter med forumet
Da var man hjemme fra enda en ultralyd etter enda en styrtblødning :) baby hadde det bare bra og har vokst seg stor og fin :) Legen sjekket mye mer rundt baby en selve baby for å prøve å finne en grunn til blødningene. Morkaken ligger foran på magen, det visste jeg fra før. Men i tilegg fant hun en biplacenta? Noen som har hatt dette og vet om det har noe å si? Det eneste hun sa var at de skulle sjekke det ekstra nøye på OUL :) men man lurer jo :)ImageUploadedByBV Forum1426072614.690151.jpg

Så fint at alt var bra med babyen din! Skjønner at det må være skummelt med blødninger. Biplacenta har jeg ikke hørt om så der kan jeg ikke hjelpe deg. Håper du får noen gode svar etterhvert!

Biplacenta er tydeligvis når de finner en morkakedel et annet sted i livmoren :) har aldri hørt om det selv :)

Jeg har som sagt morkaken foran på magen, men hun fant en liten morkakebit festet til veggen bak i tilegg :)

Venninnen min hadde biplacenta, hadde ikke noe å si for svangerskapet men jordmoren sa det kunne være starten på tvillinger da fosteret ble laget, men at det da ikke kom så langt ;) har du/ mannen tvillinger i familien?

Som michp sa, så er biplacenta forbundet med at det kan ha vært en tvilling. Det kan kanskje stemme med det at du har hatt endel blødninger??

Da var man hjemme fra enda en ultralyd etter enda en styrtblødning :) baby hadde det bare bra og har vokst seg stor og fin :) Legen sjekket mye mer rundt baby en selve baby for å prøve å finne en grunn til blødningene. Morkaken ligger foran på magen, det visste jeg fra før. Men i tilegg fant hun en biplacenta? Noen som har hatt dette og vet om det har noe å si? Det eneste hun sa var at de skulle sjekke det ekstra nøye på OUL :) men man lurer jo :)Vis vedlegget 107609

Godt å høre!! Hvor langt er du..? Baby ser stor og fin ut :-D

Back
Topp