Biola

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Funker denne biolaen for noen? Jeg har brøtte nedpå den grusomme fa..skapen i 5 dager nå uten hell.. Er over ei uke siden sisst jeg var på crappern.. Nå må det da ærlig talt være fullt der inne! Råååååd?!?

Kanskje du bør kjøpe avførings tab til det kommer seg igjen. Det måtte jeg. Funket ikke med noe annet.
Ellers har jeg ikke prøvd biola..

Er det stor fare for at en uke med oppsparte greier kommer akutt i full fart da? Det høres veldig smertfullt ut.. Har hatt skikkelig hard mage siden jeg ble gravid og det som har kommet ut er på størrelse med fullvokste hester.. Blod, svette og tårer kan man trygt si!

hmmm bilola for hard mage? trodde det var bra å drikke biola når man hadde diare.
når hunden våres hadde diare så fikk vi beskjed å gi den biola. pluss jeg gir det til datteren min når hun har diare. Biola hjelper i hvertfall mot diare.
ORIGINAL: lindaen

Funker denne biolaen for noen? Jeg har brøtte nedpå den grusomme fa..skapen i 5 dager nå uten hell.. Er over ei uke siden sisst jeg var på crappern.. Nå må det da ærlig talt være fullt der inne! Råååååd?!?

Det skulle funke både for treg fordøyelse og diare.. Samme med Ido form som jeg også tar.. Melkesyre begge delene..

ok, lykke til i hvertfall. Men kommer det ikke noe så kan du jo prøve mini klyster kanskje[8|]? eller dupelak/dufelak(husker ikke åssen det skrives)

Om det ikke hjelper , så kunne du kanskje prøve dulcolax stikkpille, kan kjøpe den på apoteket.

Eller bare drikke masse vann, spise grovt brød, svisker, prøve å bevege deg så mye som mulig... Drikke cultura/kefir

Men er det sånn som løsner på magen eller som bare får det til å komme i ei faderli fart? Jeg takler ikke å måtte drite ut de svæære greiene i akutt fart.. DA blir det blod da.. Jeg har prøvd alt av kostråd.. Har spist "I form med spelt" brød siden jeg ble gravid og det er det groveste du finner, pluss masse vann.. Svisker liker jeg ikke da.. Drikker også en kopp kaffe med fløte hver dag, men det funka bare i begynnelsen.. [:'(][:@]

Stikkpillene er ikke så ille, da kjenner du i gog tid at du må på do. Du kan også få toilax tabletter av legen din som hjelper deg og komme regelmessig på toalettet. Da tar du 1-2 tabletter før du legger deg så kommer du som regel på do dagen etter uten den store dramatikken. Har venninner som har hatt god effekt. Men du må jo få noen enorme smerter i magen?

Ja, det er ikke spesielt behagelig.. Hvertfall ikke med lillingen som ligger å ormer rundt hele tida.. Det gjør det enda vondere.. Håper jeg kan få gå på do snart.. [&o]

Ja det må være grusomt. Jeg slet litt i begynnelsen bare jeg men da hjalp det med en kopp kaffe. Men jeg håper det ordner seg for deg snart ellers så må du vel sette miniklyster? Det er jo ikke bra å gå for mange dager...[:'(]

Nei, får sende min kjære på apoteket når han er ferdig på jobb.. Orker ikke å dra selv bare for å bli trampa ned av omtenksomme drittkjerringer.. Lurer på om alle omformer seg til monstre rundt juletider.. [8|]

e he ja det kan du si, en ser panikken i øynene dems.. Bare de får handlet og kommet først i køen så spiller det ingen rolle hvem de tråkker på nei... GRRR[:'(][:'(]
Orker snart ikke gå på butikken jeg...blir bare irritert, å da glemmer jeg halvparten av det jeg skal ha.
Men håper mannen din finner noen på apoteket som kan hjelpe deg med å få fart på sakene da[:)]

Jeg har allerede sagt ifra at jeg kutter ut butikker for dette år.. Mannen og bestemoren min tar seg av julematen så da slepper jeg.. Blir bare skikkelig dårlig hver gang jeg er i butikkene.. Svimmel og kvalm.. Får skikkelig pustevansker i tillegg.. Sikker fordi jeg blir så redd for å svime av.. Føttene verker osv.. Nei, best å holde seg på babyverden[:)] Er så utrulig glad for at vi er helt ferdige me ALLE julegavene.. (for to måneder siden[8|][8D])

Ja det må være deilig, vi har igjen to gavekort vi som blir ordnet i dag og da er vi helt ferdig. Sier alltid at jeg skal begynne tidlig med det drar seg ut forde. Var så sikker på at det var to helger igjen til jul jeg men der tok jeg feil, så da kom panikken snikende siden terminen er rett etter nyttår...Det er så utrolig rart å tenke på, at etter nyttår (forhåpentlighvis) så er vi foreldre...Litt skremmende men spennende tanke[&:]

Jeg har vært sykemeldt siden september.. Det er den magiske grunnen til at vi er ferdige[:D]
Det er en kjempe skremmende tanke faktisk! Det har ikke gått helt opp for meg ennå, litt sent kanskje? Hehe.. Trodde det skulle komme med magen, men nei.. Så da kommer det vel når vi har ungen i armene våre[:D]

Av avførings tablettene så får du bare diare. Så da gjør det ikke vondt. Tror du kan bruke de i en uke og itilegg må du spise masse grovt brød,yoghurt,svisker osv..

Jeg spurte mannen min i går om han ikke tenkte mye på hvordan livet vil bli etter nyttår. Han ser bare at det nærmer seg fødsel men tror ikke han klarer å forestille seg at det bare er 2 uker og 3 dager igjen (ca.)
Jeg for min del er kjempe spent og litt redd faktisk, ha ansvarert for denne lille krabaten resten av livet...puste....Men gleder meg jo kjempe mye da[:D][:D]
Ser faktisk frem til å ta meg ett glass rødvin etterhvert, det har jeg sjesset på hele svangerskapet[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg har vært sykemeldt siden september.. Det er den magiske grunnen til at vi er ferdige[:D]
Det er en kjempe skremmende tanke faktisk! Det har ikke gått helt opp for meg ennå, litt sent kanskje? Hehe.. Trodde det skulle komme med magen, men nei.. Så da kommer det vel når vi har ungen i armene våre[:D]

Back
Topp