Biola mot barneeksem

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
En studie viser at ett glass biola om dagen på slutten av svangerskapet og i tiden man ammer, kan forebygge barneeksem. Det skal jeg faktisk prøve, siden snuppa har fått atopisk eksem, og se om lillebror slipper unna :) Bare ett problem... Jeg haaaater biola :P

http://gemini.no/2015/09/biola-forebygger-eksem-hos-barn/

Åh stilig da :) skulle jeg å ha gjort men tåler den ikke så godt :p
Kanskje prøve den laktosefrie

Jøss:) guttungen har ingen allergier som vi har merket foreløpig, og jeg og mannen har lite allergier så er vel ikke SÅ utsatt kanskje. Men verdt å prøve:) biola med bringebær er jo kjempegod:D

Så det der på nyhetene. Fantastisk :) Skal gå til innkjøp av Biola i dag. Synes den nye (Biola Zero) med mangosmak er ganske god - smakt den? :)

Et glass om dagen eller? Sikkert godt for magen og

Vært å prøve, skulle ønske biola med kirsebær kom tilbake :) den har kommet tilbake :))

Åh, det skal jeg gjøre! Liker jo biola jeg:)

Jeg hørte også noe om dette fra jordmor. Jeg tror ikke at det nødvendigvis må være Biola, syrnet melk av noe slag er vel poenget...?

Jøss:) guttungen har ingen allergier som vi har merket foreløpig, og jeg og mannen har lite allergier så er vel ikke SÅ utsatt kanskje. Men verdt å prøve:) biola med bringebær er jo kjempegod:D

Klarer ikke den biolaen! Både snuppa og sambo drikker biola bringebær hver eneste dag til frokost, men jeg klarer ikke henge meg på den :P

Tenkte på en ting... Kanskje godt å lage smoothie med biola? Smaker ikke sååå biola da, eller?
Ble jo foreslått med mangosmak...
Må kanskje lage smoothie med mango, banan & ananas.. My favorite, men pleier å enten blande med vanilje yoghurt eller bare litt vann.

Tenkte på en ting... Kanskje godt å lage smoothie med biola? Smaker ikke sååå biola da, eller?
Ble jo foreslått med mangosmak...
Må kanskje lage smoothie med mango, banan & ananas.. My favorite, men pleier å enten blande med vanilje yoghurt eller bare litt vann.
Har jo den naturell også, som du sikkert kan bruke som yoghurt i smoothie? Hvis de med smak lager for mye smak liksom.

Bare å spise med korn til frokost eller i smoothie ja. Lage ispinner kanskje.. Liker smaken, men akkurat nå er halsbrann forferdelig og synes det blir for surt. Men et glass skal gå :)

Bare å spise med korn til frokost eller i smoothie ja. Lage ispinner kanskje.. Liker smaken, men akkurat nå er halsbrann forferdelig og synes det blir for surt. Men et glass skal gå :)

Ja, de andre i huset spiser det med korn til frokost, men jeg takler ikke smaken :P Blir den mer borte i smoothie? :)

Back
Topp