Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt alt alt sånn er BS.
Strekkmerker er ikke noe må kan forhindre.
De kommer når huden strekker seg "for fort" å nye hudceller ikke rekker å reprodusere seg i tide.
Har ingenting med elastikken i huden å gjøre.
Ihvertfall det jeg har lært.
har sett detJa, at noe som helst forhindrer strekkmerker tviler jeg sterkt på, men håpte litt at noe kunne gjøre dem mindre framtredende i det minste.Jeg smurte meg gjennom hele forrige svangerskap med Dr. Greve sin såkalte "strekkmerkekrem", men magen revnet jo helt selv om. Nå er jeg i uke 30 med nummer to, og jeg ser at et bredt og dypt merke kryper oppover fra navlen min. Tror den er fra forrige graviditet, men at den nå utvikler seg videre... Og så er visst Bio-oil i vinden på reklame både på Babyverden og på TV, så måtte jo spørre.
![]()
Ja det synes jeg også. Liker å prøve nye ting. Men tar alt med en klype salt til jeg har gjort opp min egen mening.Det er sunt med skepsis.![]()
Ja det synes jeg også. Liker å prøve nye ting. Men tar alt med en klype salt til jeg har gjort opp min egen mening.![]()
Det er santDet holder jeg med deg i.Jeg smører likevel, da, men med jordnøttolje. Den får jeg bruk for etterhvert uansett.
Det hjelper mot kløe om ikke annet.
Det er santJeg har ett arr etter kikkhullsoperasjon jeg hadde i feb14. Å det klør noe inni HEL......
Så der smører jeg![]()
Men for all del.. alt er verdt ett forsøkDet skjønner jeg.![]()
Men for all del.. alt er verdt ett forsøk![]()
høres ut som en god planNei, det skader jo ikke... Så har en i hvert fall gjort et forsøk.Tror neppe jeg går hen og kjøper kremer etter kremer, da. Det blir sikkert til at jeg bare bruker jordnøttoljen.