Bio-oil

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er det noen her med erfaringer med denne? :) Eller er det enda en falsk forhåpning?

Har hørt alt alt sånn er BS.

Strekkmerker er ikke noe må kan forhindre.
De kommer når huden strekker seg "for fort" å nye hudceller ikke rekker å reprodusere seg i tide.
Har ingenting med elastikken i huden å gjøre.

Ihvertfall det jeg har lært.

Har hørt alt alt sånn er BS.

Strekkmerker er ikke noe må kan forhindre.
De kommer når huden strekker seg "for fort" å nye hudceller ikke rekker å reprodusere seg i tide.
Har ingenting med elastikken i huden å gjøre.

Ihvertfall det jeg har lært.

Ja, at noe som helst forhindrer strekkmerker tviler jeg sterkt på, men håpte litt at noe kunne gjøre dem mindre framtredende i det minste. ;) Jeg smurte meg gjennom hele forrige svangerskap med Dr. Greve sin såkalte "strekkmerkekrem", men magen revnet jo helt selv om. Nå er jeg i uke 30 med nummer to, og jeg ser at et bredt og dypt merke kryper oppover fra navlen min. Tror den er fra forrige graviditet, men at den nå utvikler seg videre... Og så er visst Bio-oil i vinden på reklame både på Babyverden og på TV, så måtte jo spørre. ;)

Ja, at noe som helst forhindrer strekkmerker tviler jeg sterkt på, men håpte litt at noe kunne gjøre dem mindre framtredende i det minste. ;) Jeg smurte meg gjennom hele forrige svangerskap med Dr. Greve sin såkalte "strekkmerkekrem", men magen revnet jo helt selv om. Nå er jeg i uke 30 med nummer to, og jeg ser at et bredt og dypt merke kryper oppover fra navlen min. Tror den er fra forrige graviditet, men at den nå utvikler seg videre... Og så er visst Bio-oil i vinden på reklame både på Babyverden og på TV, så måtte jo spørre. ;)
har sett det :D
Men stoler ikke på sånt :P

Ja det synes jeg også. Liker å prøve nye ting. Men tar alt med en klype salt til jeg har gjort opp min egen mening. :p

Det holder jeg med deg i. ;) Jeg smører likevel, da, men med jordnøttolje. Den får jeg bruk for etterhvert uansett. ;) Det hjelper mot kløe om ikke annet.

Det holder jeg med deg i. ;) Jeg smører likevel, da, men med jordnøttolje. Den får jeg bruk for etterhvert uansett. ;) Det hjelper mot kløe om ikke annet.
Det er sant :P Jeg har ett arr etter kikkhullsoperasjon jeg hadde i feb14. Å det klør noe inni HEL......
Så der smører jeg :P

Men for all del.. alt er verdt ett forsøk :p

Nei, det skader jo ikke... Så har en i hvert fall gjort et forsøk. ;) Tror neppe jeg går hen og kjøper kremer etter kremer, da. Det blir sikkert til at jeg bare bruker jordnøttoljen.

Jeg brukte den, fikk strekkmerker alikvell :)

Har mer tro på at den kanhjelpe mot strekkemerkene -etter- svangerskapet :)

Jeg har ikke brukt den selv, men ei venninne har...Den fungerte ikke for henne iallefall.
Selv brukte jeg en olje fra annes hudpleie og spa under svangerskapet og fikk ikke et eneste strekkmerke...Men er nok mest tilfeldig da;) Men skader jo ikke bruke slike produkter så jeg kommer til å bruke den oljen neste gang også. "for voksende mager".

Back
Topp