BINDENDE PÅMELDING LANDSTREFF

Sambo gidder rett og slett ikke en helg i Trondheim med folk han ikke kjenner, og det forstår jeg godt[:)] Vi har masse planer i sommer fra før av, og dessverre koster alt penger. Så kommer jeg blir det uten barn, for jeg gidder ikke sitter på et hotelrom alene med et sovende barn på kveldstid. Selv om N hadde nok koset seg masse for han er IKKE sjenert akkurat.

Men hele treffet skjer midt i kanskje ny jobb for meg, ny bhg for N og div andre sommerferie planer så derfor vanskelig for meg å avtale noe helt sikkert akkurat nå[:)]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Skrållan

Føler det ble veldig vanskelig å planlegge noe siden det ble så mye usikkerhet jeg også... er nesten sånn at vi dropper hele denne offisielle planlegginga av landstreff, og tar det litt på sparket om du kommer oppover Silly! 

Heheh.. Ja know the feeling! Men hvem var det som jobbet på hotellet osv igjen? Hvem er det som HELT sikkert kommer da? Håper hvertfall dere Tr.heims damer møter meg om jeg kommer! Vi kan si helgen etter da så papaya også kan. Og Yakine? Henne har ikke svart enda[&:]

Er McBaby som kan få billig hotell! Men om hun ikke kan, så fikser vi billig hotell på andre måter [:)] Det er vel egentlig bare vi 4 i hovedinnlegget som er HELT sikkert at kommer, hehe. Men vi Trheimsdamer stiller opp om du kommer vi vet du! [:)] Kan godt ta det den helga Papaya kan, så er vi sikra enda ett oppmøte, hehe. Yakine vet jeg ikke om kommer...

ORIGINAL: suki

Sorry at jeg ikke har svart i treff-tråden på en stund. Vi har foreløpig ikke planlagt sommeren, så vanskelig å si noe helt sikkert syns jeg. Men har veldig lyst til å treffe dere, så blir det sånn at vi kan snakkes om det litt senere på våren og ta det litt mere på sparket, så er det litt større mulighet for meg å komme en tur.

Men har vi bestemt en helg? Hvis vi hadde et annet alternativ enn 20.-22. så passer det bedre for meg.

Vi har ikke bestemt helg, MEN jeg kan ikke før 14 aug helgen, blir for tidlig etter fødsel, og papaya kunne ikke den helgen tror jeg, men er med på første helgen i Sept også[:)]

Jeg har ikke lyst til å bruke 14.-helga, for jeg fyller 30 den 12. august. Ellers kan jeg alt unntatt tredje helga i september. Så vidt jeg vet nå ihvertfall [:)]

Skal vi bare vente til litt senere i vår da, også tar vi det litt på sparket etterhvert her? Og kanskje en av de første helgene i sept?

Greit for meg! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Skal vi bare vente til litt senere i vår da, også tar vi det litt på sparket etterhvert her? Og kanskje en av de første helgene i sept?

Nja kan gjøre det litt sånn, men med tanke på hotell og sånn så tror jeg at jeg må bestille SENEST i Juni, pga det er da jeg har penger[8D][:D] Men kan drøye den til da.

Men hvis vi unngår den helgen så møter hvertfall papaya og skrållan opp? [8D][:D][:D][:D]

Om det ikke skulle dukke opp noe uforutsett med jobb eller noe, men det er ikke så sannsynlig på lørdager ihvertfall! [:)] ÅH, såå klar for helaften med dere merker jeg!! [:D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Om det ikke skulle dukke opp noe uforutsett med jobb eller noe, men det er ikke så sannsynlig på lørdager ihvertfall! [:)] ÅH, såå klar for helaften med dere merker jeg!! [:D][:D]

Haha, skikkelig klar for det seeelv! Gleder meg masse, masse! For å si det sånn DU HAR Å INNFINNE DEG NÅR JEG KOMMER![:D][:D]

Jess, beib! [:D]

Back
Topp