Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Det blir i Trondheim ja, nuppen! [:)]
Men sånn som det ligger an i denne tråden, så kanskje best å ta med ungene likevel? Så kan WZ ta med sine, muligens pluss T-A, og Fesas kan komme? Og ang. barnevakt på kvelden, så er det jo ikke alle som får det... men vi kan finne en løsning på det etterhvert? I verste fall trenger vi ikke å planlegge fest på kvelden, om det er mange som ikke har barnepass på kveldstid?
For nå er det bare 4 påmeldte, 3 av oss kommer fra Trondheim, så det blir jo mer trøndertreff enn landstreff! [8D][:D] Vil jo ha med flest mulig!
Og ang. dato, passer det for flere om vi tar det 20.-22.august?
ORIGINAL: SillyDilly
Det blir i Trondheim ja, nuppen! [:)]
Men sånn som det ligger an i denne tråden, så kanskje best å ta med ungene likevel? Så kan WZ ta med sine, muligens pluss T-A, og Fesas kan komme? Og ang. barnevakt på kvelden, så er det jo ikke alle som får det... men vi kan finne en løsning på det etterhvert? I verste fall trenger vi ikke å planlegge fest på kvelden, om det er mange som ikke har barnepass på kveldstid?
For nå er det bare 4 påmeldte, 3 av oss kommer fra Trondheim, så det blir jo mer trøndertreff enn landstreff! [8D][:D] Vil jo ha med flest mulig!
Og ang. dato, passer det for flere om vi tar det 20.-22.august?
For meg er det akkurat det samme når vi tar det! [:)] Men hvis vi ikke skal ha et opplegg på kvelden så vet jeg ikke hvor lyst jeg har. Ikke meningen å være kjip, og jeg vil selvfølgelig se alle småtrolla, MEN vil først å fremst møte alle damene her inne.
ORIGINAL: lille nupp
om jeg kommer er det uten barn[8D]
Føler det ble veldig vanskelig å planlegge noe siden det ble så mye usikkerhet jeg også... er nesten sånn at vi dropper hele denne offisielle planlegginga av landstreff, og tar det litt på sparket om du kommer oppover Silly!