BINDENDE PÅMELDING LANDSTREFF

Skrållan

Forumet er livet
Ja, hvem vet de kommer? Er vel snakk om 13.15-august, mulig det blir flytta om det er større stemning for en annen helg.

Jeg vil vite hvem som kommer innen 15.mars.

Disse kommer:

Skrållan
SillyDilly
~fruen~ - ikke overnatting
MaRtE - ikke overnatting

SillyDilly

jeg kommer tror jeg........................bor jo her så har jo ingen behov for plass å bo eller barnevakt.

ORIGINAL: ~Fruen~

jeg kommer tror jeg........................bor jo her så har jo ingen behov for plass å bo eller barnevakt.

[:)] meget mulig[:)]

Ok først av alt så vil jeg mer enn gjerne. Men når min mammaperm er over så har jeg ikke jobb[&o] Så vet ikke hvor lang tid ting tar før jeg får meg jobb. Min perm går ut 30 april.  Sambisen har jo jobb da men tror ikke økonomien er sterk nok.

Så jeg må helst ha det på hold.

Men er det sånn at det er mange som ikke vil prioritere det - mener ikke noe refs til dere som ikke kan altså, men man må nesten kunne planlegge litt.

Om 3 kan, og 7 kanksje så kommer det 2 for 1 er syk så er det litt kjedelig!
Enten så vil man ha treff eller ikke tenker jeg[:)] 

Papaya - vi kan ta helgen etter også om det passer bedre for deg og de andre!

For min del hadde det passa bedre å ha det litt senere ja. Er liksom bare en gang jeg fyller 30.. [:)]
Marsjentene snakker løst om juleshopping i Køben, DET hadde jeg hatt lyst til! Shopping og champagne og middag med parfyme og hæler og ikke snørr på genseren.... [:D][:D]

Vi planlegger såpass mye annet denne våren og sommeren, med tur til Bergen, hjem til Volda i bryllup, ferie i Danmark..
Og hvis vi skal ta turen til Trondheim så er vi litt avhengig av å kunne kombinere det med å treffe T-A

ORIGINAL: lille nupp

hvor er det snakk om?

Bartebyen[:)][:)]

Det blir i Trondheim ja, nuppen! [:)]

Men sånn som det ligger an i denne tråden, så kanskje best å ta med ungene likevel? Så kan WZ ta med sine, muligens pluss T-A, og Fesas kan komme? Og ang. barnevakt på kvelden, så er det jo ikke alle som får det... men vi kan finne en løsning på det etterhvert? I verste fall trenger vi ikke å planlegge fest på kvelden, om det er mange som ikke har barnepass på kveldstid?
For nå er det bare 4 påmeldte, 3 av oss kommer fra Trondheim, så det blir jo mer trøndertreff enn landstreff! [8D][:D] Vil jo ha med flest mulig!

Og ang. dato, passer det for flere om vi tar det 20.-22.august?

ORIGINAL: Skrållan

Men sånn som det ligger an i denne tråden, så kanskje best å ta med ungene likevel? Så kan WZ ta med sine, muligens pluss T-A, og Fesas kan komme? Og ang. barnevakt på kvelden, så er det jo ikke alle som får det... men vi kan finne en løsning på det etterhvert? I verste fall trenger vi ikke å planlegge fest på kvelden, om det er mange som ikke har barnepass på kveldstid?
For nå er det bare 4 påmeldte, 3 av oss kommer fra Trondheim, så det blir jo mer trøndertreff enn landstreff! [8D][:D] Vil jo ha med flest mulig!

For meg er det akkurat det samme når vi tar det! [:)] Men hvis vi ikke skal ha et opplegg på kvelden så vet jeg ikke hvor lyst jeg har. Ikke meningen å være kjip, og jeg vil selvfølgelig se alle småtrolla, MEN vil først å fremst møte alle damene her inne.

ORIGINAL: SillyDilly

For meg er det akkurat det samme når vi tar det! [:)] Men hvis vi ikke skal ha et opplegg på kvelden så vet jeg ikke hvor lyst jeg har. Ikke meningen å være kjip, og jeg vil selvfølgelig se alle småtrolla, MEN vil først å fremst møte alle damene her inne.

Ja, jeg skjønner hva du mener. Prøver bare å lufte ideen, så kanskje det kommer flere folk! [;)] Synes så absolutt vi bør ha noe på kvelden jeg og!

Ja, det var dette ja. Nå ser det ut til at kanskje foreldrene mine og besteforeldrene mine kommer nedover til bursdagen min (12.), så jeg kan ikke garantere at jeg har mulighet 13.-helga. Helga etter er trolig bedre [:)]
Jeg er forøvrig enig med Silly i at jeg helst vil treffe dere, det er jo dere jeg kjenner, ungene kjenner jo ikke hverandre, og min datter er ihvertfall ganske sjenert når hun treffer nye, så jeg er usikker på hvor mye utbytte hun har av å bli kasta sammen med en gjeng fremmede unger som hun trolig aldri kommer til å møte igjen. Om dere skjønner hva jeg mener.. [:)]

Det var jo ikke overveldende oppslutning om dette her da, men uansett så kan jeg drikke vin med deg i Trondheim når dere kommer oppover, Silly! MER enn gjerne!! [:D] Bare du ikke kommer akkurat på bursdagen min så [:)]

Tror desverre jeg må melde pass. Vi reiser til Kreta 21. august og jeg skal faktisk på to jenteturer til i løpet av høsten. Det blir rett og slett ikke tid og penger til alt. [&o]

Det er bra papaya - at du er med på vindrikking altså[:D][:D]

Men hva med helgen før da? Kan alle sammen da?

ORIGINAL: lille nupp

om jeg kommer er det uten barn[8D]

Hehe... Sånn jeg tenker også - eller må ha de med, hvertfall hu minste pga amming, men da tar jeg med sambo som barnevakt.

MEN, hva tror dere det blir til? Er jo så vanskelig å planlegge noe her inne føler jeg, mye usikkerhet, og da blir jeg usikker også på hva jeg gjør!

lille nupp, looney og sillydlly på roadtrip? Haha... [:D]

Føler det ble veldig vanskelig å planlegge noe siden det ble så mye usikkerhet jeg også... er nesten sånn at vi dropper hele denne offisielle planlegginga av landstreff, og tar det litt på sparket om du kommer oppover Silly! 

For min del så blir det nok ikke noe trondheimstreff desverre..

Vi prioriterer Bergen før sommerferien..

Føler det ble veldig vanskelig å planlegge noe siden det ble så mye usikkerhet jeg også... er nesten sånn at vi dropper hele denne offisielle planlegginga av landstreff, og tar det litt på sparket om du kommer oppover Silly! 

Heheh.. Ja know the feeling! Men hvem var det som jobbet på hotellet osv igjen? Hvem er det som HELT sikkert kommer da? Håper hvertfall dere Tr.heims damer møter meg om jeg kommer! Vi kan si helgen etter da så papaya også kan. Og Yakine? Henne har ikke svart enda[&:]

Back
Topp