Bind??

KarinMaria

Glad i forumet
Er det noen som har noen gode tips på bind til å bruke etter fødsel?? Trenger vel kanskje noen før jeg reiser til sykehuset også... [8|]

Jeg bruker aldri ellers bind, og jeg husker ikke hva jeg brukte sist.... [&:]

Trenger jo noen gode, myke og komfortable bind, men for meg er det en jungel av bind å kjøpe [&:]

Tja, forrige gang brukte jeg de gedigne binda de hadde på sykehuset.. Som rekker fra magen og til ryggen.. haha.. Og allikevel blødde jeg gjennom første døgnet etter fødsel[&o][>:]  *hmm gleder meg til det der ja*

Så jeg fikk med meg noen sånne hjem å brukte første nettene hjemme, utenom det kjøpe jeg de største nattbindene man får ifra libresse.. Jeg klarer ikke de always bindene..

Jeg har fått anbefalt tena lady. Forde de er så myke og gode[:D]
Dessuten så skal de være gode ved urinlekkasje
og det er jo ikke akkurat uvanlig etter å ha pressa ut ungen[8D]
Jeg tenker å kjøpe disse ihvertfall[:D]

ORIGINAL: carinasverden

Er ikke de veldig tykke?? Jeg har helt angst for sånne klumpete bind.. hehe.. [:-]

Egentlig syns jeg bind generelt er helt grusomt.. Men har ikke så mye valg etter fødselen[8D]

Takk for tips [:)][:)]

Ser heller ikke frem til de første nettene med bind... kan ikke fordra det [:'(]

Føles ut som jeg går med bleie... og til sommeren vil jeg bruke mine elskede søte hipster truser igjen [:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Tja, forrige gang brukte jeg de gedigne binda de hadde på sykehuset.. Som rekker fra magen og til ryggen.. haha.. Og allikevel blødde jeg gjennom første døgnet etter fødsel[&o][>:]  *hmm gleder meg til det der ja*

Så jeg fikk med meg noen sånne hjem å brukte første nettene hjemme, utenom det kjøpe jeg de største nattbindene man får ifra libresse.. Jeg klarer ikke de always bindene..

Akkurat det samme her[:)]

Jeg måtte ha de største natt-bindene man får kjøpt. Man bruker også bind så lenge at man bør bytte merke ofte for ikke å få gnag av det.. 

Er ikke de veldig tykke?? Jeg har helt angst for sånne klumpete bind.. hehe.. [:-]

Egentlig syns jeg bind generelt er helt grusomt.. Men har ikke så mye valg etter fødselen[8D]

De tykkeste er tykke. Men når jeg har født og er sår og blør masse så blåser jeg i om jeg vagger med noe som ser ut som en bleie, hehe[:D]
Og de er sååå myke, så det skal visst være mest behagelig å sitte med hvis man er sår.
(nå husker jeg ikke om du skal føde vaginalt, men hvis du ikke skal det så er vel ikke mykheten det viktigste[8D])

De tykkeste er tykke. Men når jeg har født og er sår og blør masse så blåser jeg i om jeg vagger med noe som ser ut som en bleie, hehe[:D]
Og de er sååå myke, så det skal visst være mest behagelig å sitte med hvis man er sår.
(nå husker jeg ikke om du skal føde vaginalt, men hvis du ikke skal det så er vel ikke mykheten det viktigste[8D])

Jeg skal føde vaginalt, hvorfor skulle jeg ikke gjort det??

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-818633.aspx

disse brukte jeg etter fødselen sist. Myke og gode[:)]

Brukte disse etter at jeg fødte eldstemann, og de var helt geniale [:)] Anbefales! [;)]

er inne og sniker litt[;)] Må bare si at jeg anbefaler tena lady! de er såå behagelig å bruke etter fødselen! Syns det bare var ekkelt med libresse sine...!
Brukte bare libresse helt til her om dagen jeg fant ut at jeg skulle prøve tena lady! Har aldri tenkt på å prøve de før, for har hele tiden tenkt at de var så store og klumpete og skikkelig kjerringbind[8D]

og nå behøver jeg bare tena lady mini, og de er heelt grei størrelse på[:)]

Jeg brukte også de på sykehuset, ingen andre bind holdt tett !

Var på besøk hos venninnen min som fødte i januar i går og hun sa jeg burde ha med de aller tykkeste bindene. Saba eller tena

Jeg er blitt anbefalt å kjøpe de natt bindene.... for de saba greiene skal jeg holde meg langt unna

Back
Topp