Bind

Marengsviss

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Hei,

Har laget liste over innkjøp i kveld, vanlige bind som selges på matbutikken kan jeg alltids få samboer til å kjøpe ved behov, men hvor mye av type «apotekbind» kjøper dere inn før fødsel? Er selvsagt forskjeller på hvor mye hver enkelt blør, men kjekt å få en pekepinne fra dere.
 
Har aldri brukt noe annet enn det man får kjøpt på matbutikken jeg...
 
Hei,

Har laget liste over innkjøp i kveld, vanlige bind som selges på matbutikken kan jeg alltids få samboer til å kjøpe ved behov, men hvor mye av type «apotekbind» kjøper dere inn før fødsel? Er selvsagt forskjeller på hvor mye hver enkelt blør, men kjekt å få en pekepinne fra dere.

Sniker
Har ikke trengt store bleiebind fra 24-36 timer etter fødsel så da har jeg vært på sykehuset og brukt det som de har der. Hjemme har det holdt med blå og rosa libresse, reiste hjem 1,5 døgn etter fødsel nå sist :)
 
Brukte bare vanlige nattbind og vanlig sist. Byttet heller ofte. Fikk beksjed fra JM på sykehuset at jeg kunne ta med noen store fra sykehuset hjem sist. Staser på deg funke fint denne gangen og. Så kjøper jeg heller etter behov om jeg trenger større enn nattbind.
 
Hei,

Har laget liste over innkjøp i kveld, vanlige bind som selges på matbutikken kan jeg alltids få samboer til å kjøpe ved behov, men hvor mye av type «apotekbind» kjøper dere inn før fødsel? Er selvsagt forskjeller på hvor mye hver enkelt blør, men kjekt å få en pekepinne fra dere.

Jeg har kjøpt inn noen store bind fra Tena, men det er først og fremst i tilfelle vannet går. Forrige gang måtte jeg låne bleier fra babypakken mens vi ventet på timen på sykehuset :hilarious: Syns uansett det er fint med noen større bind til etter fødsel. De føles litt tryggere de første par dagene :)
 
Har brukt vanlige nattbind fra matbutikken. Forrige fødsel fikk jeg med meg «bleier» fra føden hjem siden jeg var sydd mye, og ting var ubehagelig.. men de ligger i skuffen på badet fortsatt. :D
 
Takk for svar, virker ikke som det er behov for store innkjøp av dette og at nattbind fra butikk holder:happy:
 
Back
Topp