Bind til etter fødsel

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hvordan bind og bleier er best å kjøpe inn til etter fødsel?
Sitter å ser på tena sine, men aner ikke om det er de som er best. Er førstegangs gravid så har ingen erfaring. :p
 
Sniker fra februar. Sist holdt det med libresse til meg . Brukte nattbinda i starten, så gikk jeg over til de tykke rosa etterhvert.
 
Fikk spesielle bind på føden som jeg brukte der. Hjemme holdt det med libresse nattbind i starten og deretter gradvis ned i tykkelse.
 
Samme som de over, brukte nattbind de første dagene hjemme, deretter vanlige bind. De to første dagene er det greit med mer, men da er man jo på sykehuset.
 
Det vil nok variere fra person til person. Jeg brukte de svære bleiene fra sykehuset de første 3-4 dagene. Gikk over til vanlige, men tykke bind etterpå. Jeg gikk til innkjøp av slike engangstruser fra tena, de var det eneste jeg orket å ha på meg den første uken.
 
Etter jeg kom hjem brukte jeg nattbind før jeg gikk over til vanlige bind etter noen dager
 
Jeg kjøpte en pakke bleier for voksne på apoteket. Så gikk jeg over til nattbind fra Libresse.
 
Hvordan bind og bleier er best å kjøpe inn til etter fødsel?
Sitter å ser på tena sine, men aner ikke om det er de som er best. Er førstegangs gravid så har ingen erfaring. :p
Jeg kjøpte først bind fra libresse, men ble helt rød og fikk utslett i underlivet ettersom disse bindene ikke puster. Det ble altfor tett og «svett» på sommeren, enda jeg ikke har så sensitiv hud til vanlig. Gikk over til Attends fra Apotek1, bruker disse fortsatt på natt under mensen da jeg er veldig fornøyd med dem. Fåes i flere tykkelser og størrelser☺️
 
Fikk et helt lager med tena bleier av ei venninne :p (Tror det var tena lady maxi night og tena lady extra plus)
Jeg bruker å få utslett av vanlig bind/truseinnlegg, så spent på hvordan tiden under renselsen skal bli :facepalm:
 
Sniker.

Jeg måtte bruke Tena-bind lenge etterpå. Libresse hadde aldri holdt her :hilarious:
 
Back
Topp