Dere som har født, hvilket bind var det beste å bruke den første tiden etterpp? Jeg husker nemlig ikke hvilket bind jeg kjøpte forrige gang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tena Lady. Myke, gode og setter seg ikke fast i sting De puster bedre enn feks Libresse. Blir mindre klamt med Tena Lady enn Libresse.
Jeg husker bare den ene jeg brukte, det var Tena Lady Normal, grønn pakke Brukte en blå pakke også, men husker dessverre ikke hva den het. Ingen av de hadde lukt De er parfymefri.Er det noe spesiell "variant" av Tena Lady, eller bare Tena Lady? Har alle Tena Lady sånn "odour-control" med tilsatt ekkel lukt? Forbinder Tena Lady først og framst med bestemors inkontinens, og har derfor lite kunnskap om dette begrepet jeg vokste opp med som var en slags "gjenganger" med bestemorbesøk
Dere som har født, hvilket bind var det beste å bruke den første tiden etterpp? Jeg husker nemlig ikke hvilket bind jeg kjøpte forrige gang...