Bind eller tampong..

For meg er det helt ekkelt å bruke tamponger. Det er kun i krisetilfelle hvis jeg f.eks. er på sydentur eller noe sånt. Jeg foretrekker at naturen går sin gang og at blodet renner helt ut den veien det skal og ned i et bind. Jeg skifter bind veldig ofte og dusjer meg nedentil 2-3 ganger daglig når jeg har mensen. Heldigvis har jeg ikke hatt mensen på leeenge... Og håper det tar litt tid før den kommer tilbake etter fødselen også.[;)]

Ob..[:)] men brukte bind etter fødsel.. [&:]deilig og være ferdig med det..

For meg er det helt ekkelt å bruke tamponger. Det er kun i krisetilfelle hvis jeg f.eks. er på sydentur eller noe sånt. Jeg foretrekker at naturen går sin gang og at blodet renner helt ut den veien det skal og ned i et bind. Jeg skifter bind veldig ofte og dusjer meg nedentil 2-3 ganger daglig når jeg har mensen. Heldigvis har jeg ikke hatt mensen på leeenge... Og håper det tar litt tid før den kommer tilbake etter fødselen også.

Skriver meg på denne... har aldri klart å vende meg til tampong, synes bare d gjør vondt j... får den aldri langt nok opp[:)] å da bare gnager d=)

tampong-tilhenger her ja!!!

Signerer den, men må nok vente med å bruke tampong i et par uker til. Skal visst vente i 6 uker etter fødsel, så nå er det bind foreløpig[:'(]
ORIGINAL: nina

Jeg sverger til tampong. Kan ikke fordra å bruke bind. Bruker tampong om natta også, men har i tillegg også bind for å være på den sikre siden [;)]

tampong for meg å gitt..klarer IKKE å gå med bind..å som nina skrev..kjøper på lidel..billig å bra[;)]kommer til å lite den dagen jeg må ha bind[&:]

ORIGINAL: lillemumma

For meg er det helt ekkelt å bruke tamponger. Det er kun i krisetilfelle hvis jeg f.eks. er på sydentur eller noe sånt. Jeg foretrekker at naturen går sin gang og at blodet renner helt ut den veien det skal og ned i et bind. Jeg skifter bind veldig ofte og dusjer meg nedentil 2-3 ganger daglig når jeg har mensen. Heldigvis har jeg ikke hatt mensen på leeenge... Og håper det tar litt tid før den kommer tilbake etter fødselen også.

Skriver meg på denne... har aldri klart å vende meg til tampong, synes bare d gjør vondt j... får den aldri langt nok opp[:)] å da bare gnager d=)

Signerer denne jeg!

ORIGINAL: GoUngen

KUN OB ... takler ikke bind.
Blir så klamt å klør .. æsj!!

Helt enig!!!!!!

helt klart tampong[:)]

OB her... Kjøpte et stort billig lager av den gode gamle sorten i 2001 (liker ikke den nye typen)... Tror jeg har nok til de neste 5 årene også.. hehe...
Jeg bruker bind om natta da... Liker ikke ob da.

Alltid tamponger her!

Liker ikke bind. Synes det er ekkelt, selv om natta, men da må jeg jo da!
M

ob her også
hele døgnet
klarer ikke å se blodet hver gang jeg er på do...
æsj...klamt og ekkelt er det også[:'(]

Back
Topp