Bin Laden...

evaa

Glad i forumet
Er det bare megeller er det fler som synes det er fælt at Obama med storlthet i stemmen skryter av at de har drept Bin Laden??
Vet jo at han har gjort mye sykt og utilgivlig, men hva er det å gotte seg over å drepe et annet menneske da? er det jeg som er dum??

Han fortjente å dø, så mange mennesker han har tatt livet av.
Hadde vært stolt selv jeg!

Skjønner veldig godt tankegangen din...men i akkurat dette tilfellet har jeg ingen innvendinger mot å "hylle" drapet!
Øye for øye....tann for tann...emoticon

Jamen den stoltheten i stemmen til Obama... den gir meg litt bismak...
Skjønner jo at verden ikke har på noen som helst måte behov for Bin Laden, men å drepe... Kjenner at barnetroen min og etikk plutselig settes i et dilemma... Synes alikevel ikke det er rett å drepe selv  om han var et STORT svin.Og så ålurer jeg litt på hvor  mange måtte "ofres" for å få knerta han?? Og hvs skjer nå??? Er en ulmede brann som snart tar skikkelig fyr??

Er litt enig med deg evaa, han har gjort mange mye vondt men å hovere over et drap uansett hvem det måtte være er for meg ganske så sykt..men så er det jo amerika det er snakk om, der de praktiserer dødsstraff..

Han fortjente å dø, enkelt og greit!
Jeg hadde jubla og vært stolt hadde det vært jeg som hadde drept han! ;)

Fælt menneske, og sånne fortjener INGENTING annet enn døden!

Jeg bare håper de er helt sikre på at det er han de har tatt.........
For han fortjente å dø!
Men jeg skjønner tankegangen din, men når det gjelder han så er det helt greit!
Han har påført verden altfor mye vondt!!!!!emoticon  

Jeg skjønner hvordan du tenker, men dette er et unntakstilfelle. Skulle gjerne ha knerta han selv skal jeg være helt ærlig emoticon

Kunne gjerne skutt han selv jeg! Dette er noe av de beste nyhetene jeg har hørt på lenge emoticon  Så fæl er jeg..

Jeg skjønner tankegangen din evaa. Og jeg er også enig at han fortjente å dø,for all del! Men jeg må si jeg synes Obama er rimelig trangsynt om han trur alt vi bli bra om man fikk tatt knekken på han. Vi bør på en måte ha lært litt, hvor manger har ikke et ønske om å hevne den tosken der nå? Og der er d nok mange der som ikke tar 5 øre for å drepe både kvinner,menn og barn som kalles sivile desverre! Tror ikke d er som 2 verdenskrig, når Hitler blei borte blei ting bedre!

Så jeg føler meg ikke helt komfotabel med at d var den greieste måten å gjøre d på!

Han var jo et monster det unsylder jeg ikke på noen som helst måte, men å sitte med stolthet og fortelle om drap... Det skurrer i hue mitt da... Tenk på alle de de har drept for å få knerta han da... Det er ille det og.

Jeg mener at døden er litt easy-way-out jeg.. 
Han skulle vært sperret inne på livstid (amerikansk livstid som betyr hele livet)
Med brev og besøksforbud.

Jeg er sterk motstander av dødsstraff. Uansett kriminell handling.
For det første finnes det flere tilfeller i Norge hvor personer har blitt dømt for drap, og først etter fullendt soning blitt frikjent på alle punkter. Disse ville potensielt vært idømt dødsstraff om vi brukte det.

Og for de vi er sikre på at faktisk har gjennomført handlingen, så er det for enkelt.

Men noen mennesker burde virkelig blitt satt på celle uten mulighet for å slippe ut - noensinne!!
Norsk livsstid er ikke nok.. selv ikke etter muligheten for å bruke forvaring.

Håper det er 100% sikkre på at det er han de har tatt, og at han er jevnet med jorden!

Men skjønner tankegangen din, men han fortjente virkelig ikke og leve..

Men hva skjer nå?

Det blir liksom en "ball" som de kaster frem og tilbake, nå er Bin Laden dø...hva skjer neste gang, nytt terror angrep? Det ingen ende ta når det bli sånn...
Ikke rart det er krig i verden!

~Ugla~ skrev:
Jeg mener at døden er litt easy-way-out jeg.. 
Han skulle vært sperret inne på livstid (amerikansk livstid som betyr hele livet)
Med brev og besøksforbud.

Jeg er sterk motstander av dødsstraff. Uansett kriminell handling.
For det første finnes det flere tilfeller i Norge hvor personer har blitt dømt for drap, og først etter fullendt soning blitt frikjent på alle punkter. Disse ville potensielt vært idømt dødsstraff om vi brukte det.

Og for de vi er sikre på at faktisk har gjennomført handlingen, så er det for enkelt.

Men noen mennesker burde virkelig blitt satt på celle uten mulighet for å slippe ut - noensinne!!
Norsk livsstid er ikke nok.. selv ikke etter muligheten for å bruke forvaring.

Kloke ord ugla emoticon

Jeg er litt redd d er en stor ball er i gang nå!

Back
Topp