Bilvalg

ORIGINAL: *snart3barnsmamma*

Volvo er familiebilen sin det[:D]. Vi har en V70 med ganske ålreit motor, og den er det nok plass til tre barneseter i, gudskjelov[8D]

Så deilig da...jeg er irriterer meg litt over at vi må kvitte oss med golf'en, en drøm å kjøre [:D] Og i tillegg er stasjonsvogner i seg selv veldig kurante[;)]

ORIGINAL: happymum83

SV: Bilvalg - 01.09.2009 16:33:50
ORIGINAL: LolitaCassandra

Vi ender nok med en caravelle ;))) Han har 2 fra før i tillegg til denne vi venter sammen. Så må ha en del plass. Litt vanskelig å få 3 barneseter på plass ved siden av hverandre i en stasjonsvogn gett;)) Vi har i dag en hvit golf stasjonsvogn 2004 mod. Ligger til salgs på finn hvis noen er interessert :)) ;))

er mange stasjonsvogner man får plass til 3 barneseter i
vi googla "bil med plass til 3 barneseter" og der kom det opp litt nyttig info.
NAF har bl.a en tatt en test om hvilke biler man får plass til 3 barneseter.

men er caravell er jo inget dumt valg,da har dere gooood plass[:)]

Vi har barna hans 50% så blir mye kjøring frem og tilbake med sykler etc i tillegg. Så blir nok en tøff caravelle på oss ja ;))

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg må kvitte meg med denne skjønnheten, og ser ingen annen utvei at det må bli en ny ford[:(]

Dettan va drømmebiln min før!!!!!!
Nice!!! Og nok hk i den åsså sikkert:-)

Hehe, ja er litt pulver under panseret på bilen min[:D] Morro vettu[:)]

Jeg har en volvo 850 stasjonsvogn og sambo en bmw 535 stasjonsvogn, så vi er godt rustet til barneseter og vogner. [;)]
Jeg er ekstremt godt fornøyd med bilen min og bagasjerommet, der får jeg plass til ALT [;)]

her har vi en mitubithi spacewagon som har gått over 500 000+++ den er gjennom rusten *(vært taxi i sitt forje liv)
og han driver å pusser og mekker på en toyota camry..

vi har en Ford Mondeo stasjonsvogn og er veldig forønyd med bilen

vi kjøpte jo oss passat stasjonsvogn da vi fant ut at jeg var gravid sist, men med hund ogen unge er det allerede altfor trangt, så vi har kjøpt caravelle i tillegg som vi skal hente i morgen[8D]
Om alt går bra i dette svangerskapet, så må vi jo faktisk ha søskenvogn.. så blir godt med stooor plass i bilen[:)]

Vi kjøpte ny bruktbil da jeg var gravid med Vetle. Ford Mondeo stasjonsvogn, 98 modell. Har så og si ikke hatt utgifter (dvs reparasjoner) i det hele tatt på den! Så den skal vi ha en stund til! [:D]

Back
Topp