Bilvalg

LineMerethe

Gift med forumet
Jeg ser meg nå nødt til å kvitte meg med drømmebilen min, og kjøpe familiebil.

Har tenkt litt på Nissan X-trail. Hørt det er god plass i denne.

Hvilke bil har dere eller skal kjøpe?[;)]

Her ble det en brukt Opel Astra stasjonsvogn. [:D]
De kan ha en tendens til å ruste, men vår har tydelig blitt veldig godt tatt vare på for det er nesten ikke rust på den. God plass inni og gode myke seter. [8D] Jeg kjører ikke selv, men i følge samboer'n som har lappen så er den visst veldig god å kjøre også. [;)]

Vi ender nok med en caravelle ;))) Han har 2 fra før i tillegg til denne vi venter sammen. Så må ha en del plass. Litt vanskelig å få 3 barneseter på plass ved siden av hverandre i en stasjonsvogn gett;)) Vi har i dag en hvit golf stasjonsvogn 2004 mod. Ligger til salgs på finn hvis noen er interessert :)) ;))

Vi har Nissan X-trail, men vi vil bytte ut den etter bare litt over ett år...
Skal kjøpe oss helt ny etter hvert her, det blir nok en svart Hyundai i30 Cross Wagon [:D] Den er SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!

har vw passat stasjonsvogn. kunne ikke tenkt meg en bedre bil. har god plass i den og den er god å sitte i og kjøre. så den blir forhåpentligvis ikke byttet ut på en stund. men det har jeg sagt at denne gangen skal min mann få bestemme når han vil bytte den ut. er no mest han som kjører.

vi har en 93 modell toyota carina vi. jeg krasjet med bilen til sambo for noen år siden så da ble det til at vi kjøpte gamlebilen til bestefar. har veldig lyst på ny bil, men har ikke råd til det akkurat for øyeblikket! så det må nok vente.

Har nettopp solgt min bil for at vi skal kjøpe stasjonsvogn..... Alt heller mot at vi kjøper en Ford Mondeo!!! Sinnsykt god bagasjeromsplass[:D]

samboeren min kjører en saab 93 satsjonsvogn... mens jeg putrer rundt i en falleferdig hyundai accent... Ikke snakk om at ungen vår får sitte på i den hvertfall!

VI har en toyota avensis 2009 modell, og den er en drømm og kjøre, stor plass i baksetet og masse plass i basjen til vogn osv.
Får ikke full rost den nok.

Vi har en peaugeot 406, helt genial med tanke på plass osv, gediiiiigen bagasjeplass[:)] Kjører også pappa sin bil en god del, det er en mercedez benz 200, kjempe herlig bil men litt liten for min del[:D] Men nå trenger vi jo i grunn ganske stooor plass da, siden sambo har 2 barn fra før, luss at vi venter vårt andre barn sammen, og våre er rimelig tette så trenger søskenvogn som vil ta god plass.. drømmer om nissan cash quai da (sikkert ikke sånn det skrives men[8|])[:D]

Volvo er familiebilen sin det[:D]. Vi har en V70 med ganske ålreit motor, og den er det nok plass til tre barneseter i, gudskjelov[8D]

Vi har Nissan X-trail og jeg eeeeelsker den !!!!! Er redd for at vi må bytte den ut da vi venter tvillinger og skal ha tvillingvogn + utstyr til 2 små og en jente på 6 år med oss. De små skal som regel ha med så mye, men håper det ordner seg. Satser på å finne barnevogn som ikke er så stor [:D]

Men kunne kanskje tenkt meg en touran , 7 seter. Hender vi er flere enn bare oss og synes det er kjekt med passasjer plass også :D

Vi kjører Volvo V50, og er fornøyde med den, men jeg har nok VVVVVVVVEEEEEEEEELLLLLLLLLDDDDDDDIIIIIIIGGGG lyst på en Caravelle igjen ja... Men tanke på om det kommer flere barn etterhvert... Er ikke alt for god plass i V50'in, men helt grei til en liten Plott, mamma, pappa, katta og hunden... Og vogna da selvfølgelig!!!!!! [;)]

Heller også litt til Ford Mondeo Stv, siden Ford er merket i mitt hjerte[8D]

Vi har denne, bare i mørkeblå. BMW 520 i. Verdens beste familiebil og verdens beste å kjøre. Men den begynner å bli litt gammel så den blir kanskje skiftet ut neste år. Jeg vil helst ha samme jeg da eller så sikler jeg på BMW X5, men den er vel litt i dyreste laget[&:] 

vi har toyota avensis stasjonsvogn.. og en gammal ford mondeo stasjonsvogn som skal byttes ut med en  toyota avensis verso (7 seter)

ORIGINAL: LineMerethe

Heller også litt til Ford Mondeo Stv, siden Ford er merket i mitt hjerte[8D]

Den er topp med tanke på plass!![;)] Vi har prøvd mange biler for å sjekke hvordan ett bakovervendt sete (barnets sete nr.2) passer i bilene og om da passasjeren foran har plass og ikke må sitte trykket opp i frontruta. Og Ford Mondeo Stv. var den eneste man hadde VELDIG god plass foran! Og bagasjerommet er også stort! Så valget vårt falt på denne bilen![;)] Har hatt den ca 1 år nå og er veldig fornøyd! (2008 modell[;)])

Jeg må kvitte meg med denne skjønnheten, og ser ingen annen utvei at det må bli en ny ford[:(]

ORIGINAL: Emz mamma

Vi har Nissan X-trail og jeg eeeeelsker den !!!!! Er redd for at vi må bytte den ut da vi venter tvillinger og skal ha tvillingvogn + utstyr til 2 små og en jente på 6 år med oss. De små skal som regel ha med så mye, men håper det ordner seg. Satser på å finne barnevogn som ikke er så stor [:D]

Men kunne kanskje tenkt meg en touran , 7 seter. Hender vi er flere enn bare oss og synes det er kjekt med passasjer plass også :D

Det er kjempekjekt å ha[;)] Vet aldri når henne på 6år evnt vil ha med noen hjem og lign.

Back
Topp