Bilvalg

Perleonske_94

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Vi skal selge vår lille bil og kjøpe stasjonsvogn. Akkurat nå står det mellom Volvo v70 og Mazda 6.

Har emmaljunga nxt90 vogn og maxi cosi pearl pro bilstol.

Noen som har erfaring med en av de som familiebil? Fordeler/ulemper?

Kjører en volvo v70 selv. Men barna mine er store nå da :p Men hatt den i 10 år nå ca. Aldri hatt problemer med den, fantastisk bil. Jeg elsker den, svær og romslig. Får plass til det aller meste når jeg skal til ikea for å si det slik :p Kan ikke huske det var plassmangel akkurat ved barnestoler og vogn heller når den tiden var. Men som sagt. Store barn nå, så ganske lenge siden nå.

Akkurat nå sikler jeg litt på å kjøpe litt nyere modell av volvo og mindre, siden mine barn er store og jeg ikke skal ha flere heller akkurat. Menmen.

Er god plass i v 70. ang stoler så er det lurt og ta de med når dere skal se på bil og se om det passer

Kjører en volvo v70 selv. Men barna mine er store nå da :p Men hatt den i 10 år nå ca. Aldri hatt problemer med den, fantastisk bil. Jeg elsker den, svær og romslig. Får plass til det aller meste når jeg skal til ikea for å si det slik :p Kan ikke huske det var plassmangel akkurat ved barnestoler og vogn heller når den tiden var. Men som sagt. Store barn nå, så ganske lenge siden nå.

Akkurat nå sikler jeg litt på å kjøpe litt nyere modell av volvo og mindre, siden mine barn er store og jeg ikke skal ha flere heller akkurat. Menmen.
Er god plass i v 70. ang stoler så er det lurt og ta de med når dere skal se på bil og se om det passer

Vi endte opp med v70 :joyful:
Har lånt en slik en periode nå og følte det var det trygge valget.

Vi har Volvo v70 som familiebil. Elsker den! Får plass til både sykkelen til eldste og vogna til yngste, i tillegg til bagasje osv så klart. God plass til både forover og bakovervendte stoler :)

Vi endte opp med v70 :joyful:
Har lånt en slik en periode nå og følte det var det trygge valget.
Gratulerer. Volvo er en fin bil. Vi gikk for en litt større, men vi har 3 og drar på hytteturer i flere uker i strekk osv. Har man stor bil så blir man avhengig av det. Hehe. Har en caravelle også så xc 90 min blir liten i forhold til den.

Back
Topp