Bilulykke

Hun er jo dømt i å tape denne saken der uansett!
Kjenner jeg blir sinna på slike folk! Når vi gjør en feil så står vi for det.. Har hun kanskje ikke forsikring hun da..
Hu har full kasko og vi har del kasko. Så det burde ha vært vi som kom med den kommentaren. Ble sint jeg også. Derfor måtte jeg sitte i bilen mens de ordna skademelding. Kunne blitt dumt hvis jeg sa noe. Men er glad stefaren min jobber i up( utrykningspoliti, altså de med de stygge laserne og sivile biler). For han er sikker på at det er hennes feil.

Da fikk vi endelig svar fra forsikringsselskapet hennes. Vi får igjen penger for bilen. De ble enige til slutt. Hu gjorde alt for å legge skylden på oss. Hu fikk til å med ett vitne til å lyge for hu. Skikkelig irriterende. Men fikk igjen nesten dobbelt av det jeg betalte. Så er i grunn fornøyd nå. Men har nok gjort oss uvenner med halve bygda. Morsomt å bo på bygda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra det ordna seg. Kjedelig når sånt skjer. Sambo vraka bilen min ( uka før jeg hadde oppkjøring, bare for sikkerhetsskyld :p ) pga ei kjerring som brøyt fartsgrensa for å rekke grønt lys. Han skulle til venstre i lyskrysset og hun kom ovenfra så han hadde jo vikeplikt. Problemet var at hun var ikke der når han begynte å svinge, også smalt det. Selvom hun brøyt fartsgrensa fikk han skylda, selvfølgelig :/
Kjenner godt til hvordan bygda er. Dersom profilen din stemmer så bor på samme sted :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Morsomt. Da hadde det vært morsomt om vi veit hvem hverandre er. De fleste veit i hvert fall hvem mannen min er.

Hehe, veit ikke hvem du er utfra hva du har skrivi hvertfall. Men vet jo aldri :)

Hvor gammel er du? Da er det litt lettere å forklare i så fall

Er 21 :)

OK. Litt eldre jeg da. Hehe. Søstera mi er like gammel som deg og broren til mannen min.

Aah, hehe. Mulig jeg vet hvem de er da

Ja hvis du er fra sundet eller håmmerås.

Back
Topp